The prince of pop del 73

Efter vi hade tagit kläderna och sen hade betalat så gick vi mot bilen. Vi var så trötta, så Rayn körde mig och Justin hem.
När vi hade kommit hem så gick jag till köket och justin gick upp till rummet, Mara var fortfarande kvar här och hon sov i soffan eftersom klockan var över 21. Efter jag hade varit i köket så gick jag upp till justin. När jag stod vid dörren så såg jag


Ett brev. Och inte vilket brev som helst, ett hat brev.

"Nelly, lämmna Justin ifred! Ni passar inte ens, han är snygg och perfekt du är ful och en loser! Du är med han bara för att han är känd, du hade turen att bli hans 'baby' i musik videon men du ä inte hans baby det är JAG!"

Okeej? var min första tanke, jag blev aldrig riktigt rädd, liksom vad skulle dom kunna göra?
Jag slängde brevet i soptunnan innan jag gick till toan och bytte om till min one piece.
-Shawty vi åker om två dagar så duvet, sa Justin när jag kom in.
-Okej, ska Rayn & Chaz följa med?
-Bara Ryan, Chaz hade nåt prov i skolan så han fick inte komma av hans föräldrar.
-Skolan suger, sa jag med en suck.
-Mm, men det är viktigt!
-Mhm.
Vi satt och pratade till midnatt då jag somnade i Justins knä.

Nästa dag vaknade jag av att någon sjöng, jag steg upp ur sängen och följd ljudet av sång. Ljudet kom ifrån badrummet, jag provade att öppna och det gick.

"Shawty lets go, go, go. Shawty lets roll, roll, roll.."

Det var min Bieber som sjöng.


Sorry för att den är så kort men var tvungen att skriva en del till er! + mitt internät dampar heeeela tiden... 
En längre kommer imorn lovar;)
//linnea

Postat av: Anonym

asbra

2011-04-19 @ 20:41:43
Postat av: Julia

GRYM!

2011-04-19 @ 22:17:48
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-20 @ 10:28:23
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0