The prince of pop del 74

Nästa dag vaknade jag av att någon sjöng, jag steg upp ur sängen och följd ljudet av sång. Ljudet kom ifrån badrummet, jag provade att öppna och det gick.
"Shawty lets go, go, go. Shawty lets roll, roll, roll.."
Det var min Bieber som sjöng.


Han gick ut ur duschen utan att se mig, han virade en handduk runt midjan och vände sig om.
-Shit vad du skräms! sa han när han såg mig.
-Haha, hörde nån sjunga och gick hit.
-Aa, han pussade mig lätt på kinden innan han gick ut från badrummet.
-Jag ska uppträda idag här, ropade han från sovrummet.
-Okej.
-Vill du följa med? frågade Justin när jag kom in i sovrummet.
-Visst, sa jag och log stort.
Han log tillbax medans han tog på sina kläder. Blåa jeans svart tshirt med tryck och en svart myströja över. till det hade han också ett par nördglasögon. Själv hade jag ju bara min one piece men tänker byta om innan vi åker till konserten.

När vi satt i min säng och pratade senare på dagen började Justins mobil att ringa. Han svarade.
-Justin?.. Mm... Nelly komemr också... ja mm ses då... sen la han på.
-Det var Scooter, vi skulle komma om en halvtimma och göra soundchecken och sånt då.
-Okej, jag gör mig iordning, sa jag och reste migg upp.
-I ordning?
-Ja?
-Varför? Du är underbar som du är!
-Aww, sa jag och log stort mot Justin. "Du vet att du är bästa va?" förstsatte jag.
-Ja det visste jag redan.
Han flinade, jag tog av mig min one piece och drog på mig ett par leopard mönstrade tights vit linne och en vit blus.

När vi kom fram till arenan var där redan fullproppat med folk, vi var tvunga att ta bakvägen för att komma in.
Det var redan folk som väntade på Justin, som Ryan good hans röst cotch och många flera.


Bra/Dåligt? Vad händer på kosnerten?
Sen ikväll ska jag spela match såå jag kanske hinner skriva en till idag
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-20 @ 11:57:29
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julia

SÅÅ BRAA! Är beroende!<3

2011-04-20 @ 12:06:04
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

love it:)

2011-04-20 @ 16:25:57
Postat av: Anonym

Bor inte Ryan och Emmy också hos Nelly? och inte för att klaga, men om ni inte läser igenom kapitlena innan ni publicicerar dom så tycker jag ni ska det, alltså i det här kapitlet är det inte stavfel, tror jag inte men det brukar vara det och det blir lite jobbigt om det är så många stavfel när man läser. Men skit bra endå!!:D

2011-04-20 @ 19:50:39
Postat av: Anonym

Vill ha mer NU ! JAG ÄLSKAR den här berättelsen den är så jäkla bra !

2011-04-21 @ 17:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0