The prince of pop del 75

När vi kom fram till arenan var där redan fullproppat med folk, vi var tvunga att ta bakvägen för att komma in.
Det var redan folk som väntade på Justin, som Ryan good hans röst cotch och många flera.


Showen gick superbra! Tjejen som skull vara hans One less lonely girl var riktigt glad.

Dagarna gick och nu var det Lördag, Rihanna och hennes folk kom till flygplatsen lite efter oss.
Jag hade sakt hejdå till Emmy, Sofie hade redan skaffat en ny kille.
-Nelly, imorgon ska vi till Spaniens dansarena som ligger typ där vi ska bo, sa Rihanna och log mot mig.
-Okej, coolt! svarade jag och log tillbaka.
Vi pratade lite mer om morgondagen innan Justin kom fram till oss.
-Du Nelly jag undrar bara om du hade lust att följa med till Barcas fotbollsträning i morgon kväll?
-Va?! Dum fråga SÅKLART jag vill!
-Bra, ska jag hämta dig vid dansarenan?
Jag tittade på Rihanna, hon nickade.
-Ja gör du så, jag pussade han på kinden och log.

När vi äntligen hade kommit fram till vårt hotell kunde jag knappt tro mina ögon, wow! Vi - jag Emily och Laura - skulle dela rum. Emily flinade var gång hon såg mig och Justin tillsammans, kanske inte så konstigt... Laura var mest över spidad hela tiden, dels för hon också var ett bieber fan och för att vi skull börja öva i morgon.
Vi hade tre sängar som stog brevid varandra, en tv i samma rum som sängarna. I rummet brevid fanns toa och dusch, ja toaletten alltså. Sen fanns det ett litet rum med en soffa och fotölj, även en tv där.
Allt var nytt och frächt.
-Fan vad nice rum! sa Laura och slängde sig i en av sängarna.
-Ja! Höll vi med.
Vi satte oss alla tre i sängarna och pratade, jag hoppades att Emily inte skulle ta upp det hon hade sett men man vet ju aldrig.
Vid 7 samma dag smsade Justin mig och sa att vi alla skulle äta tillsammans i hotellets resturang om en timme.
-Tjejer, om en timme ska vi äta, sa jag medans jag gick från sängen till min resväska. Jag drog ut ett par trosor, BH och en klänning. Det var ju riktigt varmt här i Spanien!
När jag hade duschat lät jag mitt hår tårka och fick lite lockar i håret. Mitt hår var riktigt långt nu! Nästan ner till rumpan!
-Skynda dig Nelly, sa Emily genom toalätt dörren. "Det är fler än dig som vill duscha!"
-Jaja, mumlade jag till svar och gick ut.
-Äntligen, hon gick in och låste efter sig.
När alla var färdiga gick vi ner tillsammans, eller vi gick inte ner vi tog hissen vi bodde ju på våning 23.

Resturangen var riktigt fin, allt var i blått och vitt, det fanns många olika slags blommor på borden.
-Vi har resarverat ett bord, sa Kevin till kyparen.
-Namn? frågade han.
-Bieber, sa Justin.
-Oh, okej följ med mig.
Vi följde med han till vårt bord. Jag satte mig längst in Justin framför mig och Emily brevid mig.
-Fin klänning, sa Justin.
-Tack, du är jätte snygg!
-Ja det vet jag, sa han och flinade.


Bra/Dåligt?
Tack till kommentarerna <3 Fotsätt så, så kan jag lova att vi skriver mera!
//Linnea

Postat av: Bella

sv: aww tack så mycket! och jag vet inte, i början kommenterade jag runt, och så har det kommit mer och mer :)

2011-04-21 @ 19:00:47
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: -

Hej, du bad att jag skulle läsa din blogg, tänkte jag skulle börja med det idag. Har tyvärr inte läst något av den än men jag kan skiva senare vad jag tycker om den. (Y) :)

2011-04-21 @ 19:46:19
URL: http://justindrewbieberstories.blogg.se/
Postat av: Julia

Aweeesome! :D

2011-04-21 @ 20:41:51
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-21 @ 21:50:55
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-21 @ 22:10:49
Postat av: Yasmin

Sv: tack så mycket! :) Ja självklart vill jag länkbyta :)

Kram!

2011-04-22 @ 00:22:16
URL: http://justindrewbiebersnoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0