The prince of pop del 79

Jag gick ner och smsade Justin;
"Är där nere nu, puss ;)"
Han savrade efter bara några sekunder;
"Kommer om 10 puss ;)"
Jag log och tog ner mobilen i fickan igen.


Efter ca 10 minuter kom killarna ner. Justin var över snygg, hans hår var ruffsigt, han hade en svart/grå tshirt och sen skinjacka över, svarta jeans och svarta supras. Ryan hade en röd tshirt svarta jeans och nikers.
- Hej snygging, sa Justin när han såg mig.
- Och det kommer från rätt rumpa, svarade jag och kramade tillbax.
När jag hade kramar Justin kramade jag Ryan lite snabbt, bara kompiskram! Vi bestämmde oss för att äta ute idag, Kenny fick komma och skjutsa oss till närmaste resturang. Kenny fick stå en bit ifrån vårt bord så inte alla attackerade oss, jag hade faktist börjat vänja mig vid alla fansen och papparatzziz ! Jag och Justin beställde det vanliga - Pasta carbonara - Ryan beställde en annan pasta rätt.
- Jag och Emmy har bestämmt datumet till vårt bröllop, sa Ryan stolt medans vi satt och åt.
- Vad kul! När? frågade jag.
- 26 Maj.
- Det är 1 månad till!
- Vi vet, men vi vill inte ha ett stort bröllop utan bara för våra närmaste.
- Okej, sarade både jag och Justin.
- Såklart är båda ni bjudna! Och Justin vill du vara min best man? frågade Ryan.
- Allvar? frågade Justin han såg chockad ut men log stort.
- Ja!
- Okej, ja det är klart! svarade han och gav Ryan en killkram.

När vi hade ätit upp begav vi oss vägen hem till hotellet igen. Ryan pratade mycket om bröllopet, men förstod att han var riktigt glad över detta! Och sen sa han också att Emmy skulle föda någongång lite efter sommaren, typ i slutet av juli eller början på agusti.

Nästa dag tränade vi från 10 på morgonen till 7 på kvällen, hård träning speciellt efter fotbollen, men helt klart värt det! Jag la i sängen helt utslagen.
- Fan att Rihanna inte ska ha sin årliga fest iår! gnällde Emily.
- Ja! Den var ju as rolig förra året! svarade Laura.


Bra / Dålig?
Fortfaranade trött efter igår/natt/morgon så den blev kanske lite cp men aja.
Sen en läsare vill att jag skulle fixa dena bilden;

Såå, om ni har några fråor ställ dom i bloggsvar! mke enklare att svara på frågorna då! Och den andra överraskningenkommer snart hoppas jag, vill aatt den ska bli så bra som möjligt jagkämpar på ;)
Och stolt belieber!
klicka!
Kommentera nu? ;)
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-25 @ 20:37:11
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-25 @ 22:31:50
Postat av: jennie

mer mer sjukt bra !!!!! :P :D :D <<3 <3

2011-04-26 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0