The prince of pop del 80

Nästa dag tränade vi från 10 på morgonen till 7 på kvällen, hård träning speciellt efter fotbollen, men helt klart värt det! Jag la i sängen helt utslagen. 
- Fan att Rihanna inte ska ha sin årliga fest iår! gnällde Emily.
- Ja! Den var ju as rolig förra året! svarade Laura.
-Vad för fest? frågade jag.
-Rihanna har alltid en fest vart år, hon brukar bjuda kändisar och dom som on känner eller har jobbat tillsammans med.
-Jaha, har ni varit där då? dum fråga kanske?
-Klart, vi var där förra året. En massa snygga killar! Fast det behöver ju inte du för du har Justin !
Jag log, sen sa jag:
-Jag hoppar in i duschen, om Bieber ringer svara och säg att jag ringer sen.
Dom nickade, jag tog med mig ett par vita shorts ros och vitt linne och smycken. Visst klockan var 7 på kvällen men vadå? Jag tänkte vara ute på hotellet och typ, sitta där?
När jag hade duschat klart tog jag på mig och satte upp håret i en slarvig bulle eller vad man nu kallar det.
-Har han ringt? frågade jag när jag kom in till Dom andra.
-Mm, ni skulle träffas om... 5 minuter där nere, svarade Emily.
Jag nickade till svar, jag drog på mig mina vita converse innan jag gick ner.
Justin satt i en av fotöljerna i receptionen, han höll på med sin mobil så han märkte inte att jag kom. När jag kom nämare såg jag att han spelade Mega Jump på sin Iphone, jag äger på det spelet, utan att skryta!
-Hej snygging, sa jag glatt. Han tittade upp på mig och log.
-Tja, jag ska bara spela färdigt, han återgick till spelet.
Jag satt mig på fotöljen brevid.
-Klar, sa han efter ett tag.
Jag log, han sa:
-Jo, jag måste åka imorgon, han gjorde ett ledsent ansiktsuttryck, - Så jag ville spendera lite tid med min älskling innan jag åker, fortsatte han och log.
-Aww, du får inte åka ifrån mig Bieber!
-Jag måste, men turnéen är bara i 2 veckor till...
-Tur, för jag hade inte klarat mig utan dig längre!
Han log. Vi bestämmde oss för att titta lite där ute på hotellt, vi hade inte haft tid att göra det innan.

Bra/Dåligt?
Stay tuned och kommentera... haha fattar nt varför man skriver så men aja.
//linnea

Postat av: Anonym

asbra

2011-04-26 @ 20:10:43
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-26 @ 20:23:47
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julia

GAAALET BRAAA! :D

2011-04-26 @ 23:24:47
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: jennie

kan du skriva lite längre ???? mern as bra !!!!! skit bra värkligen !! :P

2011-04-27 @ 16:49:04
Postat av: Anonym

meer! ;)

2011-04-27 @ 17:04:42
URL: http://http://jdbiebernovell.blogg.se/
Postat av: HAHAHA!

Kabn ni skriva mer mer intressant och mer drama att hon blir gravid eller mer SEX??? !! XD



Älskar bloggen! :D

2011-04-27 @ 17:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0