The prince of pop del 81

-Aww, du får inte åka ifrån mig Bieber!
-Jag måste, men turnéen är bara i 2 veckor till...
-Tur, för jag hade inte klarat mig utan dig längre!
Han log. Vi bestämmde oss för att titta lite där ute på hotellt, vi hade inte haft tid att göra det innan.
Det var rikigt fint, en massa träd och en pool i mitten av allt. Vi satte oss vid ett träd i skuggan, det va likom 28 grader!
- Imorgon ska jag sjunga That should be me på min konsert, sa Justin efter ett tag.
- Varför? frågade jag.
- Ah, det är tramsigt, han log mot mig.
- Nej berätta nu!
- Det är bara att det känns som att du kommer träffa tusen andra killar medans jag är borta och glömma mig.
- Justin, du kommer alltid vara den för mig, oavsätt vad!
Han log och kysste mig. Jag visste att det var sant, oavsätt vad kommer han allitd vara nummer 1 för mig.
Vi fortastte prata om hur han skulle ha det och sen om hur jag skulle ha det, vi skulle fortfaranade vara här i Spanien, musikvideon kommer bli skitbra!
-Nästa dag-
Justin och jag var på hans rum, idag skulle han åka vidare till nästa stop. Jag vet att vi skulle träffas snart men det kommer kännas som tusen år...
Ur Justins perspektiv
På flygplatsen sa jag först hejdå till Ryan och tjejena. Sen till Nelly. Hon var den som jag kommer sakna mest, vi kramades och kysstes så många gånger att mamma nästan var tvungen att dra mig därifrån. Hon hade tårar i ögonen, jag gjorde en slängpuss innan jag vände mig och och checkade in.
Väl inne på planet satt jag brevid Kenny och mamma. Jag tog fram mig Ipad för att logga in på twitter, det ar längesen jag twittrade sisst.
"I miss you already"
Twittrade jag, såklart menade jag Nelly. Hoppas att hon också skulle förstå det.
Efter 2 och en halv dryg timme var vi framme på hotellet, nu var vi i Paris. Jag älskar mina franska fans! Och såklart älskar jag franskan också.
Det var 6 på kvällen, jag och Dan satt i mitt rum och spelade. Vi hade tittat på olika akord och sånt, det var ju snart dax att släppa mitt fjärde album som jag ville skulle heta "Believ" men vi får väll se.

Kanske inte så jättelång som jag hade velat, men ska på begravning i morgon så måste fixa lite tills då ;)
Men vad tycker ni? Och så ni vet, har vi drama på gång!
kommentera sötisar?
//linnea

Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-28 @ 22:06:32
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-28 @ 22:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0