The prince of pop del 76

Vi följde med han till vårt bord. Jag satte mig längst in Justin framför mig och Emily brevid mig.
-Fin klänning, sa Justin.
-Tack, du är jätte snygg!
-Ja det vet jag, sa han och flinade.


Jag hann inte säga någonting för vår mat kom precis då. Jag hade tagit pasta och något gott kött, mums!
När vi hade ätit upp beställde vi efterrätt.
- Kom upp till mitt rum vid 12? frågade Justin när vi hade ätit klart och ar påväg tillbaka till våra rum.
- Visst, svarade jag.
Han log och gick till sitt rum.

"I'm missing you so much
Can't help it, I'm in love
A day without you is like a year without rain
I need you by my side
Don't know how I'll survive
A day without you is like a year without rain
Ohhohoh, Woooaaahh woaahh"

Hörde jag Justin småsjunga när han gick ifrån mig. Jag älskar den låten!

- Jag kan inte fatta att du är tillsammans med Justin Drew Bieber! sa Laura percis när jag hade kommit innan för dörren.
- Haha, så konstigt är det väl inte?
- Jo! Det är ovärkligt!
- Haha, han är bara en vanlig kille precis som alla andra!
- Ja men världens snyggaste och k'ndaste tonåring!
Jag bara skakade på huvet och gick till Emily.
- Det är sjukt! höll Emily med Laura.
Jag skakade huvet igen.
- Det är som att vara tillsammans med vem som helst, förrutom att Justin är världens bästa kille... sa jag.
Dom suckade, jag tog min pyamas för att byta om när jag kom på att jag skulle till Justin snart. Klockan var ju halv 11 nu.


Min morfar kommer nuu så ska vi se på match men skriver mer ikväll lovelies <3
Kommentera mke?
//linnea

Postat av: Anonym

AsbrA

2011-04-22 @ 11:39:15
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-22 @ 12:05:03
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0