The prince of pop del 77

Jag skakade huvet igen.
- Det är som att vara tillsammans med vem som helst, förrutom att Justin är världens bästa kille... sa jag.
Dom suckade, jag tog min pyamas för att byta om när jag kom på att jag skulle till Justin snart. Klockan var ju halv 11 nu.



Jag vaknade av att Emily ropade på mig.
-Mhm? svarade jag sömning.
-Vi ska äta frokust nu!
-Mhm, kommer.
Jag hörde hur dörren stängdes. SHIIT! Fan jag somnade igår så, så nej Justin! Jag hoppade bokstavligt talat upp från sängen och drog på mig en annan klänning som var blå. Innan jag titade mig i speglen. Det fick duga och sprang till Justins rum. Jag knackade och han öppnade med ett leénde.
-Jag somnade, sorry! var det första som kom ur min mun.
-Haha, förstod det!
Han log mot mig och frågade om vi skulle äta frukost. Jag svarade ja och vi gick ner.
Pattie, Emily, Rihanna och Lauren satt redan vid bordet som vi satt på i gårkväll.
-Justin var är Ryan? frågade jag när vi var påväg och ta mat.
-Sover väll, svarade han och rykte på axlarna.
Jag nickade till svar, undrar hur han tog att Emmy var gravid? Får komma ihåg att fråga han sen.

Vi skulle ju träna idag, och sen skulle jag på träning med Ryan & Justin, fotboll. Det roliga är att jagkan spela fotboll, det hade också varit pappas sport som bowling. Så när han hade dött började jag träna och blev rätt så duktig om jag får säga det själv.
Istället för att ha klänning på träningen tod jag på mig ett bar gråa träningsbyxor och en oversize tröja. Jag stte upp håret. Justin var redan på intervju någonstanns här, Emily & Laura satt och väntade på mig, som vanligt. Jag var alltid sist fråga mig inte varför för det vet jag inte.
-Klar, sa jag efter 10 minute.
-Äntligen, sa Emily och flinade.
-Nej vänta, sa jag och tog en sprot bag för att packa ner andra kläder till fotbollen.
Emily suckade och satte sig ner igen.
Efter ytterligare 10 minuter var jag klar. Rihanna och Kevin väntade på oss i receptionen.
Vi sa hej till varandra innan vi begav oss till stället vi skulle dansa.

Träningen var lite vårare än Baby videon var, men det var lika kul. Jag fick mycket beröm. Vid 4 kom Justin, jag fick gå, men innan jag gick bytte jag om till ett par svart shorts och ett rött linnea där det stod "Sexy bitch" på. Ryan satt redan i Justins svarta range rover. Justin hade Barcelonas tränings kläder, Ryan detsamma på sig. Dom hade även dubbaskor, jag hade också det, hemma. Så jag skulle få ett par på vägen till dit vi skulle. Jag och Ryan gick in i en affär, för vi var rädda att folk skulle känna igen Justin och så. Jag hittade ett par snygga lila dubbaskor, dom var rätt billiga också så jag köpte dom.


Om ni undrar så spelar jag fotboll, hehe har gjort det rätt länge såå därför får det vara med ;)
Men vad tycker ni?
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-24 @ 12:10:37
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag med :D vilket lag spelar du i ?

Jätte tacksamm för svar!

Meeeeeeer!

2011-04-24 @ 15:56:28
Postat av: Anonym

Meer!

Jag älskar den!

2011-04-24 @ 21:16:49
URL: http://sweetbieberfever.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-24 @ 21:27:49
Postat av: Anonym

Greate, men skulle det inte typ komme upp någon del eller nåt? alltså som var den andra överraskningen typ? haha:)!

2011-04-24 @ 21:28:46
Postat av: Julia

Gaalet bra!! :D

2011-04-24 @ 22:17:23
URL: http://juliagarcia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0