Chapter 52 - It was 3 young girls...

"Gumman, kolla på dig!" 
"Ja, men ändå?" 
Hon skakade på huvudet. "Vill du att jag ska gå?"



Nu var det jag som skakade på huvudet, "Nej, men jag bara undrade!"
Hon nickade och satte sig ner brevid mig, "Hur mår du?" frågade hon och klappade mig på huvudet. "Bra" sa jag och rykte på axlarna. Jag hade verkligen ingen lust att prata med henne.
Hon sa blanannat att dom saknade mig, alltså mamma och pappa. Jag todde verkligen på det...
Pappa var ju inte ens hemma när jag åkte från Sverige. Och mamma brydde sig ju inte så mycket.
Efter drygt en timme gick hon, men hon sa att hon skulle komma tillbaka sen. Justin kom in och satte sig brevid mig. Han hade ett stelt ansiktsutryck, "Har det hänt något?" frågade jag och kollade på han med orolig blick. Han nickade.

Ur Justins perspektiv

Medans Mells mamma var hos henne hade polisen kommit till mig Ryan och Chaz för att säga att dom hade hittat dom som hade skjutit henne.
Vi satte oss vid ett bord och han sa att det var tre tjejer, alla tre tjejerna var 16 år.
Det värsta av allt var att deras ursäkt för att ha gjort detta var att hon var tillsammans med mig.
"Dom sa såhär; 'hon färkänar inte han, så då förkänar hon inte att leva!' alla tre ska ha planerat detta i flera veckor. Jag är verkligen ledsen Mr,Bieber att detta händer! Tjejerna kommer vara på ett ställe för barn eller tonåringar som har gjort sånnahär brott, sedan efter det kommer dom få uppvakning."
Jag nickade och kollade ner i marken, om jag inte hade varit känd hade detta inte hänt!
Polisen hade gått strax därefter, det första Ryan sa var:
"Det är INTE ditt fel!"
Han kunde väl se att jag tyckte det själv, "Jo, om jag inte hade varit känd hade detta aldrig hänt!"
"Och då hade du förmodligen inte träffat henne heller!"
Jag nickade, men ändå! Jag fattar inte hur mina fans kan göra så! tänkte jag.
Jag drgo fram min mobil och jag in på twitter, "disappointed..." skrev jag bara. För jag var det på dom tre tjejerna, om dom verkligen är mina fans borde dom inte stötta mig istället för att skjuta den tjejen jag älskar?!
Jag sa till grabbarna att jag skulle gå till Mell. Som jag sa till dom gick jag upp och satte mig brevid henne.
"Har det händt något?" frågade hon när jag hade satt mig ner. Jag nickade.
"Dom har fått reda på vem som gjorde detta" jag kollade på hennes mage.
"Justin, vem det än var så älskar jag dig! Du är mitt allt!"
Jag kände hur fjärilarna i magen kom och snurrade runt galet.

Kanske kommer en till del ikväll <3
vad tycker ni?
kommentera för mer! :D

Postat av: Anonym

Bra!! :D

2011-08-02 @ 17:52:54
URL: http://http://weheartit.com/
Postat av: Melina

Skit bra! <3

2011-08-02 @ 17:58:56
Postat av: Carro

Var J'tte bra :) <3

2011-08-02 @ 19:01:35
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Thi

AWESOME BRA.



lÄNGTAR TILL NÄSTA KAPITEL. :D

2011-08-02 @ 19:25:42
Postat av: Julia

AAASUUUM :D

2011-08-02 @ 22:32:37
Postat av: Sandra Olsson

Hejhej!



Jag kan med glädje berätta att

http://jbmusic.blogg.se startas upp

igen inom de närmsta dagarna, håll utkik!



Kram JBmusic

2011-08-03 @ 15:54:40
URL: http://jbmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0