Chapter 53 - Justin, STOP!

"Dom har fått reda på vem som gjorde detta" jag kollade på hennes mage. 
"Justin, vem det än var så älskar jag dig! Du är mitt allt!" 
Jag kände hur fjärilarna i magen kom och snurrade runt galet.



Jag kunde inte låta bli att ge henne ett tort leénde, men sedan blev jag allvarlig igen.
"Det var tre tjejer, alla tre var mina fans..." jag kollade på henne, hon såg utryckslös ut så jag fortsatte:
"Dom sa att det var för dom inte tyckte att du förkännade mig så... så då tyckte dom inte det var värt för dig att.... Leva."
Hon drog efter andan, jag kunde inte längre kolla in i hennes ögon.
"Om jag inte hade varit känd, hade detta inte hänt!" sa jag. Hon tog min hand, sedan sa hon:
"Justin, om du inte hade varit känd hade vi aldrig träffats! Och, helt ärligt är jag inte så chockad, liksom all hat jag har fått..."
Hon kollade ner på sina händer. "Den har varit stor, och jag har försökt att inte få den påvärka mig. Men, ja den har gjort det ibland." hon kollade fortfarande ner i sina händer. Jag såg att hon skämmdes.
"Hej, kolla på mig!" jag tog med mitt pekfinger under hennes haka och tvingade henne att kolla in i mina ögon.
"Om det är nångons fel så är det mitt, mina fans, tack vare mig dom gjorde det!" hon avbröt mig: "Justin, SLUTA! Det är itne ditt fel! Och om det ens hade varit det hade jag inte brytt mig ett dugg! JAG ÄLSKAR DIG! Och jag kan bara inte en fantisera om ett liv utan dig. Så om du inte hade varit känd hade jag suttit hemma i sverige och dött av utråkhet! Justin, sluta anklaga dig själv! Jag bryr mig allvarligt talat inte om ens att det var dina fans Justin."
Jag hade tårar i ögonen nu, hon var för bra för att vara sann!
"Jag älskar dig Melody! Mer än vad du tror!" jag började mig fram och kysste henne. Det hade jag inte gjort på flera dagar...
"Vet du vad? När vi var där i parken, vad du vad jag tänkte du?" frågade hon mig sedan. Jag skakade på huvuder och tog tag i hennes hand.
"Jag tänkte på hur perfekt mitt liv var, att jag har en underbar pojkvänn. Underbara kompisar, allt är helt enkelt perfekt! Och det är fortfarande det! Bara att detta råkade hända."
Jag log mot henne och gav henne en puss på kinden. Som sagt, jag har det bästa flickvännen som finns!


Ännu en kort del, men just nu i denna minut har jag ingen skriv lust.
Den kommer väl imorn igen, och jag har inga fler ideér till denna novellen -.-
om ni har några skriv dom i en kommentar i sånna fall!
Jag har grymma ideér till en ny novell som kommer upp när denna är klar! :D
glöm inte att gå med i min lilllllla tävling, (jag har valt ut huvudpersonen, men fortsätt att gå med, du kanske blir Justin´s kompis eller huvudpersonens? Jag kommer välja några fler som kommer ha sörre roll men dom är inte klara än. det är ca 25 stycken som har gått med. Alla har lika stor chans och förmodligen kommer dom flesta att komma med! :D Vissa i större 'roller' och vissa i mindre!
kommentera för mer <3

Postat av: Julia

Jag skulle jätte gärna vilja vara med i den kommande novellen , skulle vara skit kul !

2011-08-03 @ 22:53:27
Postat av: Thi

Jag skulle väldigt väldigt gärna vara med din den nya novellen.



AWESOME KAPITEL!



LÄNGTAR TILL NÄSTA KAPITEL OCH DEN NYA NOVELLEN OCH VEM SOM KOMMER SPELA HUVEROLLEN. :D HOPPPAS DET BLIR JAG!!!! <3<3<3<3

2011-08-03 @ 23:18:03
Postat av: Petronella

Jag skulle vilja vara med :)

2011-08-04 @ 10:40:41
URL: http://nellasliviord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0