Arton - Starbucks

Detta här hänt;
Justins läppar var bara några centimeter från mina nu. Jag kollade in i Justins ögon som kollade ner på mina läppar. Och då visste jag att han ville kyssa mig lika mycket som jag ville kyssa honom. Så jag stängde ögonen och la den handen som Justin inte höll i bakom hans nacke och lutade mig fram så hans läppar nuddade vid mina.
Det var som raketer inut i mig. Jag pressde mig närmare Justin som smekte min kind.

Med ett leende satte jag mig upp i sängen. Justin hade verkligen gjort gårdagen till en av de bästa i mitt liv!
"Har jag sagt hur jag älskar när dina ögon möter mina? Hur du får mig att känna så fort du är nära mig. Jag blir helt varm inombords! Inga ord kan förklara precis hur jag känner. Men jag ska visa för dig hur mycket jag gillar dig. Jag ska bara komma på det perfekta sättet för en perfekt dig."
Med de orden hade Justin lutat sig emot mig igen och kysst mig.  Jag hade känt mig helt yr, helt lycklig och helt fullbordad.
Jag drog en suck av lycka innan jag bokstavligt talat hoppade ur sängen. Jag gjorde min vanliga morgonrutin som innebar dusch, klädsel och en liten sminkning. När jag var klar tog jag mobilen och nycklen till rummet innan jag gick ner för att gå till Starbucks. Justin hade smsat och frågat om vi kunde äta frukost där tillsammans igår. Såklart sa jag inte nej till det erbjudandet. Jag frågade en gammal dam om vägen innan jag började gå.
När jag väl kom fram gick jag snabbt in och kollade mig omkring för att få se Justin sitta här någonstanns.
Ah! Där bort vid fönstret satt Justin. Han hade nog inte sett att jag hade kommit för han kollade inte åt mitt håll när jag kom. Jag la mina händer framför Justins ögon - Justin satt med ryggen mot mig. "Autumn!" sa Justin med ett skratt. Jag släppte taget om hans ögon och satte mig framför honom. "Godmorgon sötnos!" sa Justin och blinkade mot mig. Jag log stort och sa godmorgon till honom med. Han sa inget men log bara stort mot mig.
"Så, vill du möte mig i basket senare idag?" frågade Justin på väg hem från Starbucks. Jag pillade på mitt lock från min latte. "Absolut! Jag kommer vinna!" sa jag självsäkert och flinade. Justin skrattade. "Du kan ju försöka babe!" han blinkade mot mig innan han kollade bakom sig. "Fuck!" mumlade han. Jag kollade bak med höjda ögonbryn. Där bak fanns ett par paparatsis. Jag log smått. "Ta det lugnt Justin! De sprider bara lögner och skit som alla andra ska tro på! Men så länge som vi vet vad som stämmer och inte stämmer så är det ju skit samma! Eller hur?" frågade jag honom och kollade på honom med en varm blick. Han kollade först förvånat på mig med sedan glatt. "Var har jag hittat dig Autumn?" frågade han och smekte mig fort över kinden.

Kommentera y'all! :D ♥

Postat av: ellen

MEERAA DU SKRIVER SOM GUD xD (Jag tror inte på gud,hade inget att skriva bara xD)

2011-12-21 @ 20:12:28
URL: http://jeleenastoorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Del efter del! Hur fan skriver du?! Som en gudinna JA!!!!! <3 <3 Bäst gmn <3

2011-12-21 @ 21:07:57
Postat av: Johanna

GRYMT BRA

2011-12-21 @ 21:27:24
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Thi

DU SKRIVER BÄST I VÄRLDEM! MER

2011-12-21 @ 22:00:06
Postat av: Tova

Du skriver så levande!

2011-12-21 @ 22:32:08
URL: http://sweeetz.blogg.se/
Postat av: sara

hej hej! om alla som har bloggar vill tjäna pengar på bloggen så kan ni kika in på min blogg! för där finns de tre länkar som ni kan klicka på och då kan ni få pengar! har de och de funkar jättebra :DD

2011-12-22 @ 13:39:51
URL: http://sarapusa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0