Femton del 2

Efter dessa två veckorna som hade gått hade vi hunnit spela in rätt många scener. Men nu denna veckan skulle vi få en liten pause, men den varande bara i fyra dagar. Alla andra skulle tillbaka till sina familjer och vänner medans jag fick stanna här. Mamma var någonstanns, och pappa på jobbet.
Jag sa hejdå till Dolly, Jasmine och ja helt enkelt alla andra som var här. Jag försökte att leta upp Justin för att säga hejdå till honom. Han skulle säkert också åka här i från.
Jag knackade på hans dörr, jag hörde steg och sedan öppnades dörren. Justins ögon mötte mina. Ett ovälkommet pirr kändes i mig men jag ignorerade det.
"Ska du inte hem?" frågade Justin mig och gick till hans soffa. Jag stängde dörren efter mig och tog av mig mina skor. "Nej, mamma är inte hemma och pappa är på jobbet!" sa jag och satte mig på soffan jag med.
"Så du ska bara vara här?" frågade Justin mig efter ett tag. Jag nickade och bet mig själv i kinden. Justin såg ovanligt bra ut idag. Hans hår var ruffsigt, hans muskler framträddes i den svarta t-shirten. "Samma här! Jag ska nog bara chilla, Scooter, mamma och ja de andra ska nog åka till Atlanta. Men jag orkar inte, eller, nej fel svar. Jag vill inte." han log smått och rykte på axlarna. "Varför vill du stanna?" frågade jag nyfiket. "För en speciell person också kommer vara här, en person som jag gärna vill umgås med!" han kollade ner på marken och log fortfarnade smått. Jag kollade på honom, hans ögon glittrade, det började ännu en gång pirra i magen.
Jag frågade inte vad han menade, kanske för att jag inte riktigt ville veta vem han menade. "Så då får vi chilla här tillsammans?" frågade han mig sedan. Hans ögon mötte mina och jag nickade.
"Alla har nog åkt nu!" sa Justin efter ca en halvtimme. Jag nickade, "ska vi bada?" frågade jag och satte mig upp ur min halv liggande possition. "Ja!" sa Justin entusiatiskt. "Kommer du till mitt rum?" frågade jag på väg till hallen för att ta på mina skor igen.
När Autumn hade gått tog jag snabbt av mig mina kläder och letade fram mina vit/blå/gröna badbyxor. Jag tog också en av hotellets röda handdukar och sedan drog jag på mig min tröja igen och ett par skor. Jag tog också med mig hotellnycklen till mitt rum och gick sedan mot Autumns rum.
Jag ruffsade till håret lite innan jag knackade. Hon öppnade, jag kollade på henne. Hon hade på sig ett par shorts och bikiniöverdelen, jag svalde och kollade sedan in i hennes ögon.
"Klar?" frågade jag och hon nickade. Vi gick snabbt ut till hotellets enorma pool. Lyckligtvis var här inte så många som var här. Bara några få här och där.
Autumn slängde hennes saker på den närmaste solstolen innan hon hoppade ner i poolen, ingen badkruka där inte. Jag la ner mina säker på stolen brevid Autumns saker med fortfarande ögonen på henne. Hon kom upp ur vattenytan. Jag bet mig i läppen av synen.

Sorry för att den kom upp sent!
10 kommentarer?

Postat av: Ida

Sååå sjukt bra!!! :)

2011-12-17 @ 21:21:57
Postat av: Johanna

mer :D

2011-12-17 @ 21:28:06
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Felizia

Underbart! :D

2011-12-17 @ 22:07:27
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: sara

ååh längtar bara till nästa!!! snälla kan de hända nått mellan dom xD!!

2011-12-17 @ 22:07:35
URL: http://sarapusa.devote.se
Postat av: Mimmi<3

Va braaa! :D :D

2011-12-17 @ 22:11:58
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se
Postat av: T

Bäst av Alla blogg noveller jag har läst! <3

2011-12-17 @ 22:15:15
Postat av: Anonym

Jätte bra!:)

2011-12-18 @ 02:08:12
Postat av: Elwira

Jätta bra, :) men jag tycker du kan skriva såndär du vet fortsättning som alla andra skriver i början du vet för liksom jag tappar bort mig ibland haahaha.

Men du måste ha helt klart mvg i svenska om inte så har du en kass lärare :)<3

Postat av: ellen

Bajs brrraaa!!!!! Mera!!

2011-12-18 @ 17:11:14
URL: http://jeleenastoorys.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jääääääääääätte bra Linnea!!!! <3

2011-12-18 @ 18:29:44
URL: http://jadojoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0