Nitton del 1 - Tivoli

"Jag har en överraskning till dig när vi kommer till hotellet!" sa Justin och log mot mig. "Vad?!" frågade jag glatt. Han skakade på huvuvdet och sa att jag inte fick veta det förren när vi var där. För då var det ju ingen överraskning längre. Jag suckade men log ändå. "Du älskar att göra överraskningar eller vad?" frågade jag honom. Han skakade på huvuvdet med ett flin på läpparna.

"Jag ska bara byta om! Om du vill göra det så kan du också gör det nu?" Justin kollade frågande på mig. "Jag byter också om!" sa jag. Justin pussade mig snabbt på munnen innan han lät mig gå ur hissen till mitt rum. Medans jag funderade på vad Justin hade planert tog jag på mig ett par bekväma ljusa jeans och ett av mina fynd på Forever 21, en slags magtröja med långa armar och med tryck. Trycket var en stor text där det stod "Smile" och en gubbe under som log stort och räckte tungan. Med ett skratt tog jag på mig den och släppte ut mitt hår. Jag orkade inte göra något mer så det var så jag fick se ut just nu.
Någon - förmodligen Justin - knackade på min dörr inte långt därefter. Jag skuttade dit och öppnade glatt dörren. Justins ansikte var det första jag såg. Han log mot mig.



"Kan du berätta var vi ska nu då?" frågade jag när vi satt i limousinen på väg till stället, saken eller vad det nu var. "Nej, vi är framme om tja tio minuter eller något sådant!" sa han glatt.



Det var lika kul att inte berätta vart vi skulle till Autumn för man såg riktigt hur mycket hon ville veta. Men sa inget för att inte vara.. Ja inte vara för på.
"Nu är vi framme!" sa jag och tog tag i Autumns hand. Jag kände pirret i magen och log för mig själv. Jag gillar verkligen denna tjejen. Hoppas hon gillar mig lika mycket.

"Tivoli? Hur visste du att jag älskar det?!" frågade hon mig förvånat. Jag rykte på axlarna. "Jag chansade! Och jag vill at den sista dagen själv med dig skulle vara speciell! Imorgon kommer ju alla igen!" Hon nickade. Vi gick till mannen som jag hade pratat med tidigare idag när jag frågade om vi kunde ha hela tivolit för oss själva för att inte ha en massa fans omkring oss och en massa köer. "Hej, jag är Tom ägare av denna parken! Vi vill bara tacka dig för att du ville komma hit!" sa Tom och sträckte fram sin hand. Jag skakade den. "Det är kul att vi fick komma!" svarade jag honom och log.


Hinner inte skriva mer nu, del två kommer antingen senare idag(tror inte med men man kan ju inte mer än se?) eller så kommer den imorgon!
God jul ännu en gång!


Postat av: melina

asbra!

och god jul på dig med! :)

2011-12-24 @ 12:05:46
Postat av: Johanna

mer :)

2011-12-24 @ 17:36:38
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: ellen

God jul! Mera!

2011-12-24 @ 22:17:33
URL: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Carmen

Skitbra! Fortsätt skriva så bra bara! :D <3

2011-12-25 @ 09:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0