Sexton - Wii & Someday

"Aah, Justin sluta!" sa jag mellan mina skrattattacker. Justin hade märkt min absolut värsta mardröm, hur kicklig jag är! "Säg att jag är bäst på wii då!" sa han och log slugt mot mig. "Aldrig! Haha, kan vi inte bara spela en gång till?" frågade jag fortfarande skrattande. Han tvekade med nickade, vi tog de vita wii kontrollerna och startade bowlingen för femtioelfte gången.
"Stanna här, jag ska ge dig något!" Justin la ifrån sig kontrollen och gick någonstanns. Vi var i justins hotellrum, och hade varit här ända sedan vi hade badat i poolen. Jag trummade med naglarna mot kontrollen, Justin kom tillbaka med ett vitt föremål i handen. "Vad är det?" frågade jag och kollade nyfiket på saken. "Bara en liten sak till dig, inget speciellt! Men ändå något!" sa han med en axelrykning. Jag tog emot saken och kollade på den. På en av sidorna stod det "Someday by j´Justin Bieber" jag kollade förvirrat på honom. Han log mot och och jag öppnade locket. Innu i la det en slags flaska med något i. Över flaskan var den som en ros. I först märkare rosa och under ljusare. Jag kollade ännu en gång på Justin. "Har du gjort denna?" frågade jag och log stort. Han nickade. "Ska jag hjälpa dig occh öppna?" frågade han när han såg hur jag försökte få upp den utan framgång. Jag nickade. Han tog den och  drog av de första "blommbladen" om man kan kalla det så. Alltså den mörkrosa delen. "Luktar den gått?" frågade jag Justin. "Jag tycker det! Men sedan vet jag ju inte om du tycker det!" han skrattade men sprutade en gång så jag kunde känna doften av den. Den luktade som hallon, vanlij, fruktig och helt himmelsk.
"Jag är hungird!"" klagade jag för femte gången. Justin himmlade med ögonen. "Ska ers majestät och jag gå och äta då?" frågade han med tillgjord röst. Jag nickade ivrigt sammtidigt som jag hoppade upp från golvet. Jag var just på golvet för att Justin tog upp hela soffan. Suck. "Jag ska bara byta om!" sa jag och kollade ner på mina kläder. Jag hade ett par mysbyxor och en vit tajt t-shirt. "Varför?" frågade Justin mig med höjda ögonbryn. "Du är ju vacker precis som du är!" fortsatte han. Jag log generat mot honom, "tack!"

OMG!
Förlåt för att den kom ut så sent!
Jag mådde typ inte alls bra innan..
kommentera?

Postat av: Julia

Awesome (y) <3

2011-12-18 @ 20:28:31
URL: http://mydirectioninfection.blogg.se/
Postat av: Becca♥

Jätte bra!!! Goda nyheter, är klar med min tråkiga bok - som är en dötråkig klassiker - och analysen!!! :D men du är så j*vla grym på att skriva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (wanna know a secret? det här är första JB novellen jag har läst (alltså första bloggen ;D))



xxBecca♥♥♥♥♥♥

2011-12-18 @ 20:56:55
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer :D

2011-12-18 @ 21:08:14
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag bara älskar denna delen! Du är grymt begåvad Linnéa! <3 Jag älskar verkligen ditt sätt att skriva!

2011-12-18 @ 22:18:56
Postat av: M

Asbra!

2011-12-18 @ 22:35:27
Postat av: C

grymt!

2011-12-18 @ 23:00:54
Postat av: Elwira

as bra!!!!:D

Postat av: ellen

as braaa!! mera :)

2011-12-19 @ 17:09:07
URL: http://jeleenastoorys.blogg.se/
Postat av: Thi

Hoppas du kommer skrivar mer snart



awesome bra.

Hoppas du mår bättre snart.

2011-12-19 @ 21:18:52
Postat av: Thi

Hoppas du kommer skrivar mer snart



awesome bra.

Hoppas du mår bättre snart.

2011-12-19 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0