Tjugo - Stop talk that fast!

Dagen därpå kom fortare än vad man kunde tro. Jag låg helt förvirrad i min säng och tänkte på gårdagen. Hade allt verkligen hänt? Var Justin min pojkvän? Eller hade jag bara drömt det? Förvirrat steg jag upp från sängen och tog på mig ett par svarta jeans och en vit magtröja med någon text på franska.
Jag suckade medans jag kammade igenom mitt hår, efter några drag slutade jag och drog på mina svarta converse.
"Autumn!" Dolly sprang fram till mig och kramade om mig. "Dolly!" sa jag glatt och kramade om henne. "Hur var det här? Var det tråkigt? För det var väl typ bara du här?" fråga efter fråga. Jag sa åt henne att vara tyst så jag kunde prata. Hon skrattade åt mitt svar och nickade. "Vänta, är du hungrig? Du får i alla fall prata på medans jag äter frukost! Jag är utsvulten! Jag hatar flygplansmat!" sa hon i ett sträck. Jag kollade förvånat på henne. "Tjejen, ta det lugnt! Vi kommer ha några månader på oss att prata. Du behöver inte babbla så fort!" sa jag och drog med henne till frukosten.
"Så du och justin var här, helt själva?" frågade Doltl förvånat och tog ännu en bit av hennes macka. Jag nickade. "Han var här med mig ja. Det var ehlt otroligt!" sa jag och tänkte drömade på allt vi hade hunnit göra. När jag klådde honom på bakset, det var nog det roligste vi gjorde. Det var en lik match, men jag hade vunnit. Sedan på när vi hade varit upp på taket, då han hade sjungit för mig. Men det som hände igår är jag fortfarande osäker på. Var det en drom eller verklighet? Jag slog undan tanken, Justin hade jag inte sett så jag hade inte kunnat fråga. Men jag tror starkt på att det bara var en dröm. Det är för bra för att vara sant!
"Jag ska bara fixa med en sak, du kan ju göra något annat så länge?" Dolly kollade frågandes på mig. Jag nickade och reste mig upp från min säng. "Jag är hos Justin, tror jag, kom dit när du är klar!" sa jag och stampade ut. Jag hade itne berättat för Dolly, om något egentligen. Jag visste ju fortfarnade inte om något av det so jag tror har hänt, eller jag tror jag har drömt är sant. Oh god, detta är kompliserat!
Jag knackade föriktigt på hos Justin. Han öppnade och hans ansikte sprack upp i ett leende när han såg mig.
"Babe!" sa han glatt och lät mig komma in. Jag log åt honom innan jag drog av mina skor och följde efter honom. "justin, jag har en fråga..." började jag och satte mig ner i soffan med benen i kors. Justin satte sig på bordet framför mig. "Vad?" frågade han och tog tag i mina händer. "Jo, jag hade en konstig dröm inatt! Att vi fortfarnade var på tivolit och... och..." jag avbröt mig själv. Jag skulle aldrig ta upp det, det är bara barnsligt! Tänkte jag för mig själv. "Vad?" frågade han och låt lite orolig. "Jag drömde att du frågade mig och jag vill bli din flickvän." sa jag tyst och kollade ner på marken. Förvånandsvärt nog började Justin gapskratta. Jag kollade upp på honom. "Vad?" frågade jag med rynkade ögonbryn. "Det var ingen dröm! Jag frågade dig, och du svarade ja!" hela han bara lyste av glädje. jag kände hur mina kinder hettade till.

hinner inte skriva mer, skrev det snabbt nu. Ska iväg ...
Snälla kommentera? 10 för mer.
Och nej, jag kommer inte sluta skriva på ett långt tag! Jag älskar det för mycket! men blir deppig ibland.. aja..
ps, förlåt om det finns överdrivet mycket stavfel eller saker, jag hinner inte kolla igenom eller sånt. ds.

Postat av: Thi

Det gör ingenting med stavfel för man fattar endå.



Så bra skrivet. :D

2011-12-27 @ 18:08:51
Postat av: Wilma

Awesome!

2011-12-27 @ 18:24:12
URL: http://jbinmyhead.blogg.se/
Postat av: Felizia

Naw vad gulligt :)

2011-12-27 @ 19:36:38
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: M

Asbra! :)

2011-12-27 @ 19:36:55
Postat av: rebecca

jättebra!

2011-12-27 @ 19:45:14
URL: http://becove.blogg.se/
Postat av: ellen

GRYMT!

2011-12-27 @ 21:21:28
URL: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Johanna

grymt :D

2011-12-27 @ 22:59:23
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Tina Bieber

Jaaag älskaaaar dina noveller de är verkligen bra!!

Jag vill ha massor med mer avsnitt NUUU! Jag vill verkligen aldrig att det ska ta slut, du är bäst! <3

2011-12-28 @ 12:58:09
URL: http://llovetish.devote.se/
Postat av: Erica

Såååå himla bra ... Jag kan inte fatta :O fortsätt skriv ;) det blir ju bara bättre <3 <3 <3

Kärlek till dig <3333333333333333333

2011-12-28 @ 17:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0