Tjugotre - Aka hottie

"Autumn här!" jag kollade mot alla kameror jag bara kunde. Det var faktiskt rätt kul att stå här och göra olika poser på röda mattan. "Justin, Justin!" när alla männen började ropa efter Justin kollade jag åt sidan för att se honom komma på väg hit. Han tog handen runt min midja och viskade i mitt öra;
"Vill du stå här hela natten eller se på filmen?" jag skrattade till. "Se filmen!" sa jag sedan. Vi gick vidare på röda mattan innan vi kom till en port. Justin öppnade porten. Jag drog efter andan när det första jag såg var Taylor Aka Hottie. Justin skrattade lite innan han ropade på snyggingen. Han kolladde på oss och log. "Hey Bieber och...?" han kollade på mig. Jag svalde innan jag sa; "Autumn!" han nickade och skakade min och Justins hand.
"Oh my gozh! Det var så coolt!" sa jag och hoppade lite. Justin skrattade ännnu en gång. Han hade skrattat ända sedan vi träffade Hottien. Ja, jag fan-girlade lite, men bara lite.
"Här är platserna!" sa Justin och pekade på två platser längst bak. Alltså, riktigt bra platser! Skärmen var riktigt stor! Typ en hundra tum kanske? Haha. Vi satte oss ner och nästa direkt därefter började filmen.
Efter filmen, i limousinen.
"Jag älskar scenen då Edward och Bella kommer till den ön!" sa Dolly och kollade på oss. Vi nickade. Justin tog tag i min hand, jag kände en stöt i magen och log mot honom medan mina kinder blev lite röda. Jag hatar att rodna! Kan jag inte få vara som vampyrerna i Twilight?! De rodnar aldrig!
"Ooh, varför så gulliga?!" frågade Jasmine och puttade Dolly lite i sidan så hon skulle kolla på oss istället för att sitta och babbla om filmen.
"Kan ni säga vad det där är om?" frågade Dolly efter hon hade stirrat på oss ett tag. Justin skrattade lite och kollade på mig. Jag kollade på honom. Hans ögon glittrade medans han lutade sig fram mot mig. Mitt hjärta började banka fortare, jag stängde ögonen och kände hans läppar mot mina. Efter några sekunder lutade sig han ifrån och log mot mig. Jag log lite smått tillbaka innan jag kollade på Dolly och Jasmine som satt med stora leende på läpparna.
"Jag visste det!" saq Dolly sedan. Jag kollade frågande på henne. "Man har sett på er hela tiden att ni har gillat varandra! Alla har sett det! Alla utom ni!" hon skrattade lite och Jasmine höll med. "Precis alla har sett det, till och med Scooter har sett det!" sa Jasmine och blinkade mot oss.

Hope you liked!
10 kommentarer? Snälla? Behöver uppmuntran.. känner inte att jag kan skriva bra längre..

Postat av: Ebba

Du skriver asbra!! helt klart en av dom bästa biebernovellerna!!!

2011-12-30 @ 22:49:15
URL: http://ebost.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer :D

2011-12-30 @ 23:43:47
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: M

Grymt! :)

2011-12-31 @ 00:08:55
Postat av: julia :D

hur kan du tänka att du är dålig på att skriva?? du är ju awesome! den här novellen är en av dom bästa jag läser just nu!du ska bara veta att vi älskar din novell och du har jätte bra fantasi! :D

2011-12-31 @ 00:30:50
Postat av: Amanda

Håller med föregående talare! Du är riktigt grym på att skriva och har en bra, en grym fantasi! När jag hade läst slutet, mitt leende var såååååååå stort! Riktigt riktigt bra! Tveka inte, du är duktig och skriver jäääääättebra!:)<3

2011-12-31 @ 02:38:20
URL: http://arosenqvist.blogg.se/
Postat av: Felizia

Håller verkligen med Julia! :D

Helt awesome!

2011-12-31 @ 11:03:00
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Emilija med J.

fett bra !

2011-12-31 @ 14:29:38
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Jag älskar dig Linnéa!!!

Du skriver alltid så jä**a bra!! Verkligen! Älskar din Novell!!! <3

2011-12-31 @ 14:58:31
Postat av: Erica

Asså du skriver så himla bra <33

Fortsätt skriv det blir ju bara bättre och bättre <3

ps. jag har också someday .. den doftar såå himla gott <3 eller hur <333



Bara så du vet e den här novellen den bästa jag har läst , och jag har typ läst mellan 10 - 15 noveller ;) Kärlek till dig <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2012-01-01 @ 12:51:36
Postat av: Anonym

sjukt bra:)

2012-01-01 @ 23:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0