Tretton - You got a dog?!

Jag slängde mig i en av de två solstolarna som var på min och Dollys balkong. Jag kollade ut på utsikten här i L.A. Solnedgången var i full gång, man hörde avlägsna tutor från trafiken i city. Eftersom detta hotellet låg lite i utkanten i L.A var det så mycket lugnare här!
Jag drog upp min mobil ur min blå I ♥ Nerds t-shirt, jag älskade verkligen tröjor med sådanna texter. Med några få klick på mobilen la jag den mot örat och väntade på ett de välbekanta 'pip':en skulle börja.

"Kim här!" mammas allt för välbekanta röst hördes. "Hej mamma!" sa jag och rättade till kepsen som satt på huvudet. "Autumn!" sa mamma och skrattade. Jag log. "Hur är det hemma?" frågade jag och tog tag i en hårslinga. "Bara bra, lite tomt utan mitt barn bara!" hon skrattade igen. "Jag kommer hem snart.." skojade jag. Båda visste att det var cirka tre månader kvar tills jag kommer hem. Om inte mer.  Jag hörde ett skall, först trodde jag att det bara var någon som gick ut med hunden nedanför hotellet. Men sedan när mamma sa; "sch Pello, sch!" jag kollade mig omkring. "Mamma, vem är.. Pello?" frågade jag henne. "Erm, vår valp gumman!" jag kunde riktigt se framför mig hur mamma log stort. "Har du skaffat en hund?!?" frågade jag chokat. Mamma skrattade.



"Hemma.. Eller någor!" sa Dolly och smällde igen med hotelldörren. "Heya! Vad har du gjort idag?" frågade jag och gick från badrummet till hallen. "Hade en scen att jobba på, självdå?" hon slängde sin väska på soffan och satte sig sedan ner i den. "Först kysste jag Justin, sedan fick jag reda på att jag är en stora syster!" sa jag glatt och satte mig ner brevid henne. "Va?" frågade Dolly mig med förvirrad blick och rynkade ögonbryn. "Först kysste jag Justin!" började och jag pekade på mig. "Sedan ringde mamma och sa att hon hade skaffat en valp!" jag kollade drömmade på marken. På skoj då alltså. "Du gjorde vad?!" frågade Dolly fortfarande lika förvånad. "Men, är du trög eller något?" skojade jag med ett skratt. Hon lipade mot mig. "Men, du.." hon pekade på mig. "Kysste.." hon pekade på mina läppar. "Justin!" hon pekade då på dörren. Jag nickade. "Varför?!" frågade hon mig då. "Vi ska göra det snart i filmen, Scooter var helt uppspelt över det så bara för att 'lätta upp stämmningen' har jag redan gjorde det pinsamma och kysst han redan!" sa jag med en axelryktning.


Hope yall liked it!
Detta var ett mellankapitel som man kan säga, inget speciellt hände men jag vill inte att allt ska gå för fort fram mellan Autumn och Justin. Höhö.
Klarar ni 15 kommentarer, eller fler? (a)



Postat av: Johanna

Grymt bra del, Linnéa! Du skriver med en sån inlevelse så att man ryser! <3 Du är jätte duktig!!

<3 DIG

2011-12-12 @ 20:15:37
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: klara

aaaaas bra!! Och såg du Justin nån gång? :) om du gjorde, så berätta! :D

2011-12-12 @ 20:51:35
Postat av: Johanna

GRYMT BRA

2011-12-12 @ 21:37:33
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: M

Asbra :)

2011-12-12 @ 21:40:12
Postat av: Lova

Super jag håller med om att det ska gå fort fram Waaaa vill ha nästa kap nuuuuuuuuuuuuu

2011-12-12 @ 22:10:41
Postat av: ellen

jätte bra!

2011-12-13 @ 15:44:58
URL: http://jeleenastoorys.blogg.se/
Postat av: Mimmi<3

jättebra!

försök uppdatera lite oftare? :)

2011-12-13 @ 17:40:09
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Vill du typ kanske lägga upp en bild på allt du köpte i U.S.A?? Nyfiken I En Strut ;P

2011-12-13 @ 19:59:43
Postat av: Thi

Du skriver så grymt bra!

:D

2011-12-14 @ 11:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0