My one love me one heart del 104

-Samma häär, sa klara
-Okej och ni killar?, sa jag och log.
-Överraska oss, sa Chaz
-Ni bad om det , sa jag och kände mig busig. Jag gick till kassan och beställde.
Tjejerna fick det vanliga medans killarna fick typ 1 jag blandade cola och fanta, 2 ketchup och senap tillsammans, 3 kande inte föra mycket mera....



När jag hade fixat allt så gick jag till bordet där alla satt, Jag gav de jag hade beställt till killarna, Ryan och Chaz började käka men Justin kollade med vad har du gjort blicken, Jag skrattade bara och började prata med Filippa och Klara, Jag såg att Justin kollade på mig i ögonvrån men jag struntade i det och förtsatte brata med tjejerna, Tillslut ser jag att justin tog en tugga, Jag kollade på han och log, Han fortsatte käka tills han smakade på läsken, Då började han hosta som att han skulle spy, Jag kollade på han och började ASGARVA! Han sprang in på toan som fans där, Efter 5 minuter hade han fortfarande inte kommit ut så jag gick in dit och de var två toletter, Jag Ropade Justins namn men inge svar, Tillslut blev jag lite orolig ocg börja dra och rycka i ena dörrens handtag, Plötsligt kände jag två armar runt min midja, Jag kollade bak och där stog han. Han drog in mig på toan som an var på, Han låste dörren och tryckte upp mig mot väggen, Han började kyssa min hals och dra sina händer upp och ner på min mage, Plötsligt slutade han och sa
-Varför blandade du med Cola och fanta? De är de vidrigaste som finns!
-Hahaha men ni sa att jag skulle överaska!
-Ja men du behövde inte göra så jag håller på att spy?
-Men hur skulle jag kunna veta att du skulle tycka de var så äckligt?
-Ja de vet jag inte men skit samma!
Jag tog tag runt hans nacke och kysste sedan hans läppar sedan gick vi ut till dom andra igen,


Ur Justin's Perspektiv

När vi kom ut till dom andra Så skrattade alla bara åt mig, Jag låtsades vara sur och sa
-Kom nu så åker vi!
-Men vi har ju inte käkat upp, Sa Chaz
-Men och? kom nu!
Alla kollade på mig med en förvånad blick, När vi kom yt till bilen fortsatte vi dit där Erika skulle ha sin komsert ikväll, När vi var halvägs kom de en bra låt, så Erika höjde så de bara dunka i bilen, 
-SÄNK skrek jag
-VA??? sa Erika
Jag sänkte och sa
-Ska ni spräcka högtalarna eller?
-Justin varför är du då sur? sa Filippa
-HAHAHA Jag är inte sur sa jag och höjde musiken igen,
Alla kollade konstigt på mig men jag satt där och sjöng me, Tillslut började alla andra och sjunga, När vi var framme och hade parkerat, Kom Scooter utspringandes somtidigt som han skrek ERIKA ERIKA!!!! Jag kollade på Erika och hon kollade på mig, När Scooter kom fram sa han....



Jag vet skit kort!! Men jag ska på match nu!!! Men som sagt, De är väl bättre med en kort än ingenting alls??  KOMMENTERA!! :D<333

Postat av: Johanna

Hallå vill veta ju vad han säger!! men iaf skitbra!!:D

2011-01-23 @ 16:53:15
Postat av: Anonym

Ja samma här! Uppdaterta! Men JÄTTEBRA

2011-01-24 @ 07:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0