My one love me one heart del 113

Erika började skratta och sedan kom hon efter mig, När vi kom till vårat rum plockade jag fram kläder som jag skulle ha idag,
-Jag går och borstar tänderna, sa jag
-Okej
Jag gick och borstade tänderna medans jag tänkte på överraskningen till erika. Hoppas hon gillar det!....



Jag fastnade i mina tankar men hörde sedan Erika ropa från nerevåningen
-JUSTIN??!!
-JAG KOMMER!
-BRA VI GÅR UT TILL BILEN SÅ LÄNGE!
Jag sprang fort in till mitt rum och tog på mig en keps och sedan tog jag min mobil och sprang ner, jag gick ut och låste dörren, Jag såg attdom stog vid Erika's bil,
-Ska vi ta din? frågade jag
-Ja :) Jag tror den ocksåå vill röra på sig lite, Sa Erika och log stort
Jag skrattade till och gick närmre när jag kom ända fråm till bilen kastade Erika sina bilnycklar till mig,
-Ska jag göra?
-Ja :D
-Aha okej..
Jag hoppade in bakom ratten och Erika frågade om Pattie ville sitta i fram men hon svarade bara
-Nej gör de du, jag kan sitta bak :)
-Men jag kan också sitta i bak, sätt dig fram nu!
-Jaha okej tack så mycket
När dom var inne i bilen staratade jag den och sedan rullade vi ut från uppfarten, Pattie verkade vara på musik humör idag, Hon staratade radion och de var Usher som sjöng More, Pattie höjde så det dinkade i bilen, Jag kollade på erika i backspegeln, Och hon flinade bara, Tillslut började alla sjunga med och alla va jätta glada, När vi kom fram parkerade vi bilen och sedan gick vi in, Vi började gå i lite klädaffärer, För Erika ville kolla efter några nya BH:ar, Och Pattie ville kolla runt lite bara, Och jag gick bara runt lite här och var, Efter ett tag ropade Erika på mig så jag gick fram till henne och hon visde mig en skit snygg lila BH,
-Pröva den, Sa jag och log
-Okej,
Medans Erika gick in till en liten (hyt) så kollade jag runt lite till, Jag hittade ett par skiiiit snygga spets trosor så jag tog ett bar i Erikas storlek och kastade in den till henne, Sedan sa jag, Pröva dom här också!


Ur Erika's Perspektiv


När jag stog där inne och hade precis knäppt BH så kastade ustin ett par trosor, Dom var faktiskt riktigt snygga, Så jag satte på mig dom också, sedan öppnade jag hytdörren försiktigt och ropade på justin, Han kom direkt, och när han såg mig stog han bara och gapade! Han kollade från topp till tå, Från tå till topp flera gånger!! Jag skrattade och knuffade sedan till han lite för att han skulle vakna till,
-SHIIIT!! Va snygg!
-Hehe (A) Tack
-Du borde verkligen köpa de där!
-Nja, jag vet inte!
-Jo gör de! Jag kan betala!
jag skrattade och sa
-Men om jag vill ha dem kan jag völ betala dom själv?
-Ja men om du inte tänker ta dom så köper jag dom till dig!
Jag fnissade lite och hängde dom på en krok, Justin kollade på mig med en förvånad blick,
-Jag skooooja!! Jag ska a dom!
-Okej va bra :D
Vi gick till kassan och betalade, sedan letade vi upp Pattie, När vi var klara där så gick vi in i en smyckesaffär, Justin gick direkt till ringarna, och jag gick efter honom,
-Dom här var väl fina sa han och peckade på ett par giftringar
-Ja, eller dom här sa jag ocg pekade på ett annat par,
Vi kollade lite till och sedan gick vi till ett mysigt litet Cafée, Vi beställde ite att fika, Och medans vi väntade på att de skulle komma så sa jag att jag skulle på toa, Och när jag var påväg till toan så hör jag Justin säga
-Mamma jag ska bara ringa Scooter sabbt
ag fortsatte till toan och satte mig ner för att kissa, Hmmm undra vad Justin ska prata med Scooter om?? Och undra vad de är för överraskning denna gång? Jag fastnade i mina takar, Plötsligt hör hag någon knacka på dörren,
-Ahh, ávarade jag tyst
Ja!! Spolar du ner dig själv eller? Sa justin och skrattade
-Nej? Jag kissade får man inte göra det?
-jo klart du får, Men de tar inte 10 min att kissa ;)
-jaja skit samma
vi gick till baka till våra platser ocg pratade om den tiden som hade gått sen jag och Justin blev tillsammans, Och Pattie var så stolta över oss, Jag såg verkligen hur hon lös upp för min och Justin skull,
-Hoppas de kommer funka länge mellan er två nu! sa Pattie och log,
-Ja de tror jag, svarade jag och Justin i mun på varandra
-Bra! Sa Pattie Jätte glatt,
-varför så glad mamma, sa justin
-För då kanske jag får bli Farmor, Sa hon och lös upp ännu mer!!
Jag och Justin kollade bara på varanda och log, När vi var klara så bestämmde vi oss för att åka hem, Och direkt när vi kom innan för dörren säger Justin
-Erika fia dig och allt vad du nu ska göra, en limmo hämtar oss om 2 timmar, 
-Okej vad är klockan då?
- typ 20:00
-Okej jag hoppar in i duschen nu,
Justin log bara, Och jag gick upp på övervåningen och tog av mig mina nuvarande kläder och sedan hoppade jag in i duschen, När jag var klar där torkade jag mig och snurrade sedan in handuken i mitt hår, Jag gick in i vårat rum och valde en fin klänning, När jag hade klätt på mig pönade jag håret och sedan drog jag på lite smink, När jag var klar var det typ en halv timme kvar tills limmon skulle komma så jag passade på att logga in på twitter och kolla lite, Men plötsligt gick tiden VÄLDIGT fort, Och jag hörde att Justin ropade på mig, så jag gick ner och ennu en gång idag stog han bara och gapade, Jag skrattade och puffade sedan till han, 
-Åhh va fina ni är!, Sa Pattie
-Tack svarade vi i kör, 
Vi sa hej då till Pattie och sedan gick vi ut till limmon, När vi hade satt oss i lommon började den öra och vi satt helt tysta,
-Så var ska vi? Frågade jag Nyfiket
-Vi s....k...a, HAHAHAH De säger jag inte!!!.....


Här har ni 113!! En lite längre än vad dom andra har varit! Hoppas ni gillar det, Och KOMMENTERA mycket nu :D!!<33

Somsagt så kanske ni vet att My one love me one heart börjar leda mot sitt slut, Men självklart ska Jag (Denisé), Linnea och sen kommer det en ny tjej som heter Fannie, Och vi kommer börja på en ny, Hoppas ni fortfarande kommer läsa då också! Puss på er!!♥ 

Postat av: Anonym

Jättebra!

Mera!!!!!

Men vad kommer nästa att heta??

2011-01-29 @ 08:43:14
Postat av: Johanna

Super bra!!!!:D

2011-01-29 @ 09:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0