My one love me one heart del 114

ennu en gång idag stog han bara och gapade, Jag skrattade och puffade sedan till han, 
-Åhh va fina ni är!, Sa Pattie
-Tack svarade vi i kör, 
Vi sa hej då till Pattie och sedan gick vi ut till limmon, När vi hade satt oss i lommon började den öra och vi satt helt tysta,
-Så var ska vi? Frågade jag Nyfiket
-Vi s....k...a, HAHAHAH De säger jag inte!!!.....



-Fy va taskig du är!! Sa jag och låtsades vara sur
Men de funkade inte så bra för Justin satte sig närmre och tog sina händer runt min nacke och sedan kysste han mig, Jag besarade kyssen och sedan log jag,


Ur Justin's Perspektiv

Visst jag kanske var lite taskig men det är ju en överraskning då kan man ju inte säga vart man ska,, När vi började närma oss så satte jag på Erika en ögonbindel,

Postat av: Anonym

Den där vart inte särskilt lång men det var bra ändå

2011-01-29 @ 08:44:45
Postat av: Johanna

Skitbra!!! men kort....

2011-01-29 @ 09:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0