My one love me one heart del 55

-Ahh gör de!
Jag gick och borstade mina tänder och tvättade ansiktet. När jag kom tillbaka låg Erika i sängen under täcket. Jag la mig bredvid henne och la sedan mina armar om henne....



jag somnade strax därefter.Jag vaknade klockan 11 av att erika pussade mig på munnen.

-Sömntuta, sa hon
-I now, sa jag sömnit.
-Haha, kom igen nu.
-Jaja, jag kommer gå du upp så länge.

Jag la och halv sov ett tag tills jag gick upp. Ja hoppade in i duchen (inte bokstavligt) sen tog jag på mig jeans och en vit v ringad tröja och halsband.

Ur Erikas perspektiv

Medans justin fortfarande halvsov gick jag och tog på mig Jeans och vit linne med lila hoodie. Sen fixade jag picnik. Till bara mig och justin, dom andra fick stanna hemma, haha. Jag skrev en lapp till dom

"Jag och justin är ute och har picnik kraaaam"

Justin kom ner, lika snygg som vanligt.

-Så nu e du uppe?, sa jag och flinade
-HA HA, ja. sa han
-Okej kom, sa jag och drog han i armen.
-Var ska vi?, frågade han.
-Överraskning, sa jag. Jag hade rignt Kenny så han skulle skjutsa oss.
-Men var ska vi?, frågade han igen
-Överraskning, sa jag igen.
-haha, jaja.

Vi satte oss i bilen och Kenny började köra. Vi kom fram efter 20 minuter. Jag tog på justin en bindel som han hade gjort med mig en gång.

-Akta så jag inte går in i nåt erika, sa han. Han lät lite rädd.
-Haha, va inte rädd det skulle jag inte göra. Jag ledde in han i salen där han spelade in "U smile"
-Stå där, sa jag.
-Oki. Jag tog fram en filt och la den på golvet sen la jag upp frukosten. Jag hade även fixat en annan överraskning till han....


Vad ska den andra överraskningen vara?? Han hjärnstop är jätte trött:)

KOMMENTERA:)

Postat av: Johanna

naw,jättebra:D mer,mer!!!

2011-01-01 @ 14:35:40
Postat av: Johanna

vänat lite jag vet!:D men dt kke är lite dyrt, men,men. Jag tänkte typ att hon kunde ge honom en gittar elr så kunde kke sjunga ngt för honom :D bara en ide elr menar två ;)

2011-01-01 @ 14:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0