My one love me one heart del 56

-Haha, va inte rädd det skulle jag inte göra. Jag ledde in han i salen där han spelade in "U smile"
-Stå där, sa jag.
-Oki. Jag tog fram en filt och la den på golvet sen la jag upp frukosten. Jag hade även fixat en annan överraskning till han


Erikas gitarr

-Okej du kan ta av dig ögonbindeln nu, sa jag

Han tog av den och tittade sig omkring

-wow, sa han
-Gillar du det?
-Ja det e klart!
-Kom sätt dig här, sa jag och pekade på platsen brevid mig. Han satte sig där sen började vi äta. Efter ett tag sa jag...

-Blunda
-Varför?, sa han
-Jag har en till överraskning, sa jag och log:) han blundade och jag reste mig för att ta min gitarr. (bilden överst)
Jag satte mig brevid han igen och tog ett akord och började sjunga.

(låten Erika sjöng)


När jag hade sjung ungefär 30 sekunder öppnade justin ögoen och tittade på mig. Jag sjöng medans jag tittade han ljupt in i ögonen.

Ur Justins perpsektiv

När erika började sjunga blev jag lite chockade men på ett bra vis, jag var inte alls beredd på det. Efter att tag öppnade jag ögonen och tittade in i hennes. Hon sjöng så vakert.
Hon sjöng färdigt och jag lusted mig fram för att kyssa henne. hennes läppar va mjuka som vanligt...



Kommentera om ni vill ha mer idag:)

Postat av: Johanna

Jättebra x 100000 mer,mer!!!

2011-01-01 @ 19:05:00
Postat av: Anonym

Nej !!!! Vrf såååååå kort!!!! Men det var ju ändå bra men lixom kan du it göra en lite längre?????? Aså jag menar it värsta långa men en vanlig lång??? Jag vet it ens om det finns ett sånt ord hahah !!!!! Men jag tror du fattar !?

2011-01-01 @ 19:32:34
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEER snälla... bara älskar din novel!!!!! du får int sluta!!!!:)

2011-01-01 @ 19:55:11
Postat av: Johanna

Super jätte bra :)!!! Fortsätt!! Snälla <3

2011-01-01 @ 21:01:27
Postat av: anonym

Meeeeeeeeeeer

2011-01-02 @ 00:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0