My one love me one heart del 58

-Japp, sa jag och drog ut henne till min bil.
-Hahaha vart ska vi?
-Erm, vart vill du shoppa?
-Vet inte, nåt bra ställe
-Okej då åker vi till ett bra ställe
-haha, skrattade hon. Chaz och Ryan hade fullt upp med att fixa festen tjejerna fixade med gästlistan änsålänge hade dom fixat så ca 50 kändisar skulle komma. Blandannat Miley, Jonas brothers, lady gaga, Katy perry, Jaden och Selena.....




Ahh med mera! Vi åkte till ett köpcenter. Vi gick in i olika affärer och kollade. Erika hittade massa snygga saker. Hon köpte tre linnen två par Jeans och En klänning. Själv köpte jag ba ett bar Jeans och en tröja. Ska vi ta och åke hem elleR?
-Aa Jag börjar bli hungrig så de är väl bäst
-Okej aa men vi åker hem käkar och sen drar vi och badar
-Visst :D
Vi åkte hem ooch Ryan kom fram till mig och frågade lite saker. Sedan började vi gör mat. De fick bli korv och fommes. mVi hjälptes åt att fixa. Jag stekte korven och Eria gjorde lite sallad. När de var klart så satte vi oss och käka. vi satt och pratade om allt möjligt. Tillslut avbröt Erikas mobil oss.

Ur Erika's perspektiv


När vi satt och pratade så ringde min mobil. Jag kollade på skärmen och de var mamma. Jag måste ta de sa jag och kollade på Justin. Han nickade bara till svar, Jag svarade
-Hejj mamma :)
-Heej gumman! Vad gör du?
-Nej ingenting jag sitter och käkar med Justin. Du da? :)
-Aha okej jag ska inte störa! Nej ingentin jag ska snart ut med några kompisar och käka och sånt :)
-Aha okej va skoj! Men var de något viktigt du ville?
-Nej jag tänkte bara höra om du blev glad när Justin frågade om du ville flytta till honom? :)
-Aha ja!! Jag blev jätte glad! Först blev jag lite chokad för att jag inte visst vad du skull säga! Men sen sa han att han hade pratat med dig så då blev jag SUPERDUPER GLAD!! :D
-Åhh va bra gumman! Men du måste komma och hälsa på och ringa mig och sånt!
-Ja de ska jag verkligen göra!
-Jaja nej men nu ska du få fortsätta äta med justin da :)
-Aa okej men vi ses snart puss älskar dig!
-Aa de gör vi älskar dig också!
Jag gick tillbaka till Justin.
-Va långt tid de tog. Sa han och  log lite!
-Haha ja de var mamma
-Okej vad vill hon da?
-Nej inget speciellt hon frågade om jag blev glad när du frågade om jag ville flytta till dig och blablabla ;)
-Haha okej. Men är du klar? Ska vi böra gå?
-Aa jag är klar ska bara dricka upp.
Vi började plocka undan från bortet och plockade sedan in i diskmaskinen.
-Jag går bara upp och byter om till min bikini sa jag
-Aa gör de!
Jag gick upp till mitt rum och byte om,


Ur Justin's perspektiv


När jag hade plockat in de sista gick jag upp för att byta shorts. Jag öppnade dörren försikigt och där stog Erika med bar överkropp, Jag bet mig i läppen och knackade sedan på dörren. Hon vände sig snabbt och drog över en handuk.
-Vad gör du här! Jag sa ju att jag skulle byta om!
-Ja jag vet att du skulle byta om. Och jag måste också byta om!
-Jaja! Men du kunde ju iallafall knackat innan du kom in!
-Nej jag kanske vill se?
-Se vadå?
Jag gick fram till henne och kysste henne från halsen och långsamt upp!
när jag började närma mig hennes läppar slutade jag och sa.
-Ska vi gå?
-Okej!
-bra! Jag böjde mig fram och kysste hennes läppar och sedan gick vi....


 Ledsen för en sån kort! Men Lovar att jag ska skriva en lång ikväll!
Ska nämligen hem till en kompis nu! Och kommer inte hem förs sent ikväll! Men titta förbi lite då och då! Kan ha tillgång till data hos dom ;)    P.S Tack för alla söta kommentarer! Fortsätt så ;D


Postat av: Julia - Novell blogg

Lööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööww it ! <3

2011-01-02 @ 16:46:17
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr!!!!!!! Skit bra lixom!!!!!

2011-01-02 @ 19:55:58
Postat av: Johanna

Grymt bra skrivet:D mer,mer!!

2011-01-02 @ 20:01:58
Postat av: hjdsaLJDKHLKDFJH

älskar storyn! men vill bara tipsa om en grej! att ni har ganksa mycket gramatikfel inte för att jag e värsta läraren men det skulle underlätta lite när man läser :) men annars skitbra!! ååhjuste skulle va jätte bra om ni skrev någonstans i inläggen vem det är som skriver!

kram

2011-01-03 @ 00:32:03
URL: http://fanniefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0