My one love me one heart del 59

-Nej jag kanske vill se?
-Se vadå?
Jag gick fram till henne och kysste henne från halsen och långsamt upp!
när jag började närma mig hennes läppar slutade jag och sa.
-Ska vi gå?
-Okej!
-bra! Jag böjde mig fram och kysste hennes läppar och sedan gick vi....



Medans vi gick så pratade vi om när jag skulle på turné. Och om att vi kommer ha kul tillsammans! Och om massa mer! När vi tillslut kom fram var de helt tomt på stranden och man hörde bara ljudet av fåglarnas kvitter och när vågorna svalpade mot stand kanten! Jag la ut en filt och sedan gick vi hand i hand vid strand kanten, Vettnet nådde våra fötter precis.. När vi gick där och pratade så försvan Erika plötsligt. Jag kollade bak och hon hade satt sig ner på kanten. Jag statte mig bredvid henne och tog hennes hand igen.

Ur Erika's perspektiv


När Justin tog min hand kollade jag på honom. Jag puttade honom så han låg på rygg. Jag la mig över honom och började kyssa honom från magen och upp. Jag kände hur han ryste till. Vågorna kom i mot os men somtur var dom inte så stora så vi hamnade under dom. Jag började kyssa hans nake och kände att han rtyste till yttligere en gång. Jag tittade på honom och han rulade runt så han låg över mig. Han började kyssa min nacke och gick långsamt ner. När kan kom till mina bikinitrosor vände han och började uppåt igen. När han kom till mina läpar började vi grov hångla och där låg vi. Jag och min Justin i den blöta sanden med vågor som svalpar på oss...


(Om ni inte förstog hur jag menade så mena jag så som bilden,, Bara att dom låg ner)

-Justin Jag älskar dig!
-Jag älskar dig också Erika!
- :) Ska vi bada?
-Kom da ;)
-Okii ;)

Vi sprang hand i hand ner i vattnet, vi badade en stund men inte så länge för det började bli kallt i vattnet. Vi tog beslutet att gå hem igen, när vi kom hem ville båda duscha för att skölja av sig sjövattnet. Jag gick in i badrummet och stängde dörren efter mig, jag tog av bikinin och hoppade in i duschen. Då öppnades dörren och där stog Justin, han stog och tittade på mig ett tag samtidigt som ett leende trädde fram i hans ansikte..
- Får jag duscha med dig?.. frågade han
- Vad väntar du på ;)?

Han drog av sig badbyxorna och kom sakta in i duschen, jag drog blicken över hans snygga kropp och såg att hans ögon följde min. Jag tittade han rakt i ögonen och sa
- Gosh va snygg du e,
- Tack, men ingen är snyggare än dig! svarade han snabbt samtidigt som han kom närmre, jag stängde ögonen och lät vattnet flöda över min bara kropp & jag kände Justins mjuka läppar mot min hals. Vi duschade ett bra tag och klev sedan ut ur duschen, tillsammans.  Vi torkade oss och jag gick in mot garderoben för att hitta något bekvämt att ha på mig och Justin gjorde detsamma, självklart var han snabbare och kom tillbaka när jag fortfarande stog på golvet med handduken virad runt mig.

- Inte hittat något än? sa han
- Nej, vad ska vi göra förästen?
- Film kanske? svarade han undrandes, jag svarade ja och funderade lite mer på klädvalet.

Ur Justin's Perspektiv

Jag stog och betraktade Erika bakifrån en stund, sen gick jag ner och förberedde lite inför filmen. Jag tog fram lite snacks, Jag tog fram glas och ställde det på vardagsrumsbordet. Sedan valde jag en film som jag stoppade in i DVD'n, När jag precis hade tryckt på tv kom Erika ner från övervåningen.
-Åhh va mysgt de blev när du hade tänt ljus.
-Hehe jag tänkte vi skulle ha de lite extra mysigt ikväll ;)
-Jasså de tycker du? Bäst jag borstar tänderna da ;)
-Näda det behövs inte ;))
Erika la sig ner i soffan och jag la mig över henne. Jag kysste hennes läppar och sedan drog jag mig ner mot hennes hals, Jag kännde hur hon ryste till, Hon la sina armar runt mig. Sedan kände jag hur dom åkte längre och längre ner. Jag tittade på henne och hon log bara. Hon började knäppa upp mina byxor, Medans jag drog av hennes linne.
Plötsligt plingade det på dörren. Jag slutade med de jag just höll på me. och skrek DAMN, Jag gick och öppnade och där stog Jasmine, Hon kollade på mig med STORA ögon. Jag frågade
-Vad?
-Ehh.. ja.. Vad är de? Titta på dina ben
-Vad är de med... AHHHHHH JAG HAR JU INGA BYXOR!!
Vänta ett tag! Jag smälde igen dörren och sprang snabbt och drog på mig mina byxor. Jag kollade på Erika som låg i soffan och ASGARVADE!! Jag gick tillbaka till dörren och DOTDOTDOT



Vad händer?? ;)
7 kommentarer för mer i morgon ;)

Postat av: Anonym

Din blogger äger fortsatt skriva så får du ett bra liv din belieber<3

2011-01-03 @ 01:08:42
Postat av: Anonym

MER!!!!!!!! Du may skriva meeeeeeeerrrrrrrrrr nuuuuuuuuu!!!!!! Pahahaha!!!!

2011-01-03 @ 08:43:50
Postat av: Johanna

Hahha det sista var asroligt, fast lite pinsamt för Justin men,men;) Du skriver skitbra:D

2011-01-03 @ 10:04:14
Postat av: frida

hahaha !!:) skriv meer vill ha mer nu!!! fett bra!:)<3

2011-01-03 @ 12:34:53
Postat av: Anonym

meeeeeeeera

!!!!!!!!!!!!!!:)

2011-01-03 @ 12:51:15
Postat av: Klara

Nästa nuuuuuuu<333 Snälla<3333333

2011-01-03 @ 12:53:20
Postat av: Julia - Novell blogg

Älskar novellen , den är min drog..!

I LOVE THIS STORY!

och jag kommer följa den till slutet även fast jag inte vill att den ska sluta ;) ♥

2011-01-03 @ 13:11:45
URL: http://justiindrewb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0