My one love me one heart del 61

vänförfrågningar. Men jag kollade dom inte. Sen kolade jag twitter, Jag loggade ut efter ett tag och bestämmde mig för att hoppa in i duschen, När jag var klar gick jag in i rummet och letade efter kläder som jag skulle ha på mig. Jag tog fram ett vitt linne och ett bar svarta Jeans. Jag tog på mig kläderna och sen satte jag mig i sängen bredvid Justin och kysste hans läppar. Han öppnade ögonen



och sa..

-Hej
-Hej snygging
-Hur länge har du varit vaken?
-Ett tag;) men jag ville inte väcka dig.
-Okej, sa han och pussade mig på kinden. Sen gick han upp och tog på sig kläder.
-Jag ska på intervju idag, sa han
-Okej, jag stannar hemma och tar det lugnt
-Visst jag kommer igen om 2 timmar kanske
-Okej, sa jag suck vad ska jag göra i TVÅ timmar? well får väl hitta på nåt.

(30 minuter senare)

-Hejdå ses snart, sa han
-Japp puss älskar dig
-Äslakr dig med Erika

Han gick ut i bilen och körde iväg. Först gick jag in på twitter... igen. inget hade hänt jag twittrade "Miss u already" sen loggade jag ut. Knack knack. Vem kan det va? jaja.tänkte jag. Jag gick för att öppna och där ute sotd Jasmine.

-Vad vill du?, sa jag lite surt
-Jag ville bara säga förlåt, jag vet att allt jag gjorde är dumt och fult men jag vill bara glömma allt!
-Kom in, sa jag. Jag satte mig ner i soffan och lät henne förklara allt. Efter ett tag slutade hon och tittade på mig. Jag såg att hon verkligen ville vara kompis med mig. Jaja
-Okej, jag tror dig. sa jag. Hon log och kramde mig. Vi började prata om ALLT jag lärde känna henne jätte mycket hon va verkligen snäll och inte så bitchig som alla tror. Efter en timme kom justin hem.
-He... va allt han sa när han såg oss sitta där.
-Hej justin, sa jag glatt
-Hej justin, sa Jasmine´....


Okej i now verkligen FÖR kort men hinner inte skriva mera... i morron skriver jag en lång;)

kommentera

Postat av: Anonym

Varför var det så konstig text?

Det går typ inte att läsa!

2011-01-03 @ 21:06:57
Postat av: Johanna

Det gör inget.

Det är nått och läsa iallafall. Hade varit hemskt om du inte skrev nått alls <3 Älskar Bloggen

2011-01-03 @ 21:24:29
Postat av: Johanna/Moonlight

Skitbra:D Det gjorde absolut inget att det var kort:)

2011-01-03 @ 21:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0