My one love me one heart del 60

Jag gick och öppnade och där stog Jasmine, Hon kollade på mig med STORA ögon. Jag frågade
-Vad?
-Ehh.. ja.. Vad är de? Titta på dina ben
-Vad är de med... AHHHHHH JAG HAR JU INGA BYXOR!!
Vänta ett tag! Jag smälde igen dörren och sprang snabbt och drog på mig mina byxor. Jag kollade på Erika som låg i soffan och ASGARVADE!! Jag gick tillbaka till dörren och DOTDOTDOT



Öppnade. Jag kollade mig omkring men hon var borta, Jag stängde dörren och gick in till Erika som fortfarande låg och ASGARVADE.
-De var INTE kul! Sa jag lite surt
-Jo de var ju skir KUL!!!!!
-Ha-Ha-Ha!
Jag gick upp till badrummet och tittade mig i spegeln. Sen sa jag för mih själv. Fan va jag har skämt ut mig! Tur att hon inte tog ett kort!! Jag tvättade ansiktet och gick sedan ner till Erika som hade lugnat ner sig.
-Nå ska vi kolla på filmen eller ska vi gå och lägga oss?
-Du får välja,,
-Okej vi kan väl kolla. Men vi har ju typ missat halva fimen.
-Jaja men de gör inget!
Jag satte mig i soffan bredvid Erika. De var väldigt spännt efter de som hände. När vi hade suttit och kollat ett tag tog Erika min hand och sa
-Asso de som hände var bara kul. De var ju lixom inte en paparazzi som stog där,,
-Nej de var inte kul, de var pinamt, Och DET var verkligen tur att de inte var en paparazzi!!!
Erika började skratta igen.
-Nej nu går vi och lägger oss, Sa jag
-Okej. Jag ska bara gå på toa

Ur Erika's Perspektiv


När jag gick på toa tvättade jag bort sminket och borstade tänderna. Jag tänkte ta en snabb dusch men sket i de,, Jag gick till sovrummet. När jag kom in satt Justin vid datan. Jag kollade vad han gjorde och han satt och skrev på twitter. Han skrev this is the most embarrassing that happened, Jag tittade på honom och han såg verkligen förstörd ut. Jag kramade han bakifrån och sa
-Kom nu så lägger vi oss
Vi la oss i sängen och la armarna runt honom. Vi låg och pratade om allt som hade hänt. tillslut sa jag
-Men Älskling! Släpp det bara. De bara hände
Han svarade inte utan kysste mig på kinden, Jag la mig lver honom och kysste hans läppar. Sedan kysste jag hans hals. Jag kände hur han ryste till. Jag slutade och la mig bredvid honom igen. Jg vände sig om mot mig och sa
-Jo du Erika.. Du vet väl att jag älskar dig över hela mitt hjärta! och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig!!
-Justin jag älskar dig också. Ovavsätt vad som händer så är de vi två!
Han la sina armar om mig och kysste min panna. Vi somnade

Nästa dag vakanade jag förre Justin, Jag satte mig vid datan och kollade först Facebook där hadde jag typ 58 nya vänförfrågningar. Men jag kollade dom inte. Sen kolade jag twitter, Jag loggade ut efter ett tag och bestämmde mig för att hoppa in i duschen, När jag var klar gick jag in i rummet och letade efter kläder som jag skulle ha på mig. Jag tog fram ett vitt linne och ett bar svarta Jeans. Jag tog på mig kläderna och sen satte jag mig i sängen bredvid Justin och kysste hans läppar. Han öppnade ögonen.....



Ledsen för en kort har inte tid nu. Får se om Linnea kan skriva sen :)
Fresten vad tyckte ni om 59? Jag satt själv och skrattade när jag skrev den!!
Kommentera :D!!!

Postat av: Johanna

Hahha 59, gud vad ska man säga?:P men detta var minst lika bra :D

2011-01-03 @ 14:18:59
Postat av: Julia - Novell blogg

Älskar er blogg! Ni är helt grymma tjejer!

både del 59 och 60 ägde!

Kan nt vänta tills forsätningen kommer!

2011-01-03 @ 16:14:18
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: ida&elma

Vill ni göra länkbyte med oss? :)

2011-01-03 @ 19:03:49
URL: http://biebsordie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0