My one love me one heart del 62

Okej, jag tror dig. sa jag. Hon log och kramde mig. Vi började prata om ALLT jag lärde känna henne jätte mycket hon va verkligen snäll och inte så bitchig som alla tror. Efter en timme kom justin hem.
-He... va allt han sa när han såg oss sitta där.
-Hej justin, sa jag glatt
-Hej justin, sa Jasmine´...



Jag tittade på Justin och såg hur han rådnade. Han tittade på mig och pekade ut mot köket.
-Jag kommer snart, sa jag till jasmine.
Jag gick ut till köket och de fösta justin sa va,
-Vad gör hon här?
-Hon kom hit och sa förlåt för allt som har hänt, Och hon verkar verkligen mena de!
-Okej, Men du vrkar inte minnas att jag öppnade dörren åt henne UTAN byxor??!!
-Jo jag kommer mycket väl ihåg de!
-De märks inte!
Jag avbrött våran konversation om Jasmine genom att kyssa honom, Efter kyssen sa han
-Ehh jag skiter ide här, Jag går upp till datan
Jag tittade oroligt på honom, Och precis när han skulle gå, Drog jag tillbaka han intill mig och sa,
-Blev du sur nu?
-Nej varför skulle jag bli de?
-Tro mig Justin jag ser på dig när du blir sur..
-Jaja! Men jag kan bara inte komma över de att jag öppnade dörren utan byxor och de är ditt fel.
-Mitt fel!!!???
-Ja hade du ine gjort så all de där i soffan hände hade de aldrig hänt.
Jag tittade på han förvånat. Sedan sa han,
-Men gumman jag skoja ju bara med dig.
-Jätte kul..
-Jag ska bara gå upp och kolla datan sen kommer jag ner okej?
-Mmh
Han kysste min kind och sprang sedan upp snabbt för trappan. Jag gick ut till vardagsrummet till jasmine igen.


Ur Justin's Perspektiv


När jag sprang upp för trappen kollade jag snabbt in i vardagsrummet på jasmine som inte såg mig. När jag kom upp startade jag snabbt datan. Och medans den laddade la jag mig ner i sängen, Jag blundade ett tag, Sdan kollade jag upp på datan och den var klar. Jag loggade in på twitter snabbt, Men orkade inte skriva något. När jag var klar bestämde jag mig för att byta om. Samtidigt som jag kollade i garderoben tänkte jag på interljuven som gick fruktansvärlt bra! När jag hade bytt om gick jag in på toa och tvättade ansiktet. och sedan gick jag ner. När jag komin i vardagsrummet kollade Jasmine på mig. Jag sa hej och sen satte jag mig bredvid Erika, Jag kysste hennes läppar, Och sen frågade jag vad dom pratade om.
-Nej inget speciellt, Sa Erika
-Okej, Vill ni hitta på någonting?
-Visst, Men vad ska vi göra?
-Vi kan gå till stranden sa Jasmine
-Nej där har vi vart varje dag nu, Sa jag
-Okej, Har du något förslag da?
-Aa vi kan dra och bowla, sa jag och log mot Erika
-Ja de gör vi sa dom båda.
Vi drog på oss utterkläderna och gick sedan ut till bilen. Erika hoppade in i fram, Och Jasmine fick sitta bak, Bilresan tog typ 15 min. När vi kom fram tog vi en bana. Och efter att vi hade satt på oss dom otroligt fula skorna började vi spela,

Ur Jasmine's perspektiv


Tur att jag ångrade allt som jag har gjort. För om jag inte hade gjort de hade jag aldrig haft så här kul med Erika och Justin! När de var min tur skämmdes jag lite för jag var inte speciellt bra på de här med att bowla, Men de gick ganska bra ändå :) När vi hade kör första omgången kom Erika och Justin delad 1:a och jag kom 2:a, Vi bestämde oss för att beställa något och käka innan vi skulle köra nästa omgång, När vi sat vid ett litet fyrkantigt bord satt vi bara och prata och skratta. Efter typ 10 min kom maten ut, Vi käkade upp och efter de körde vi den sista omgången. När vi var klara var klockan typ 21:00, Vi destämde oss för att åka hem, Men justin körde hem mig först.

Ur Erika's Perspektiv


När vi hade släppt av Jasmine hos henne började vi åka hem, Och vi satt och pratade lite om hans interljuv. Efter de vart de helt tyst i bilen och jag frågade,
-Har du haft kul ikväll?
-Om jag har sa han och blinckade med ena ögat mot mig,
-Va bra! De har jag också haft!
-Kul!, Om jag ska vara helt ärligt trodde jag inte att de gick att ha så här kul med Jasmine,
-Du, De trodde inte jag heller! Men se så allting an ändras!
-AAhh verkligen!
När vi var hemma var klockan typ halv 10, Vi bestämde oss för att byta om och sedan se en film i soffan,...



Hade igentligen inte tid att skriva men de fick bli en liten kortis! Lovar att de blir lite mer i morgon!
Tack för era söööta kommentarer!!! Kram på er!!



Postat av: Johanna

Skitbra! Så glad att alla är sams!:D

2011-01-04 @ 10:46:14
Postat av: Julia - Novell blogg

Det finns alltid lite ärlighet bakom jag skoja bara xD <3

2011-01-04 @ 13:26:36
URL: http://justiindrewb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0