My one love me one heart del 65

När båda hade klätt på sig fixade vi sminket. Hon sminkade mig först. Det blev jättebra! Sen fixade hon min frisyr. Hon plattade det sen fixade hon på ett vis jag inte visste fanns, det blev JÄTTEBRA!!! Jag sminkade henne sen fixade jag frisyren, jag lockade det sen spryade jag det lite, perfekto!



När vi var klara verde typ en halvtimme kvar, vi satte oss i min säng och pratade lite om allt möjligt. Tillslut hörde vi en bil utanför, vi gick till fönstret och de var limmon som kom. Vi gick ner och tog på oss klackskorna och gick sedan ut och hoppade in i limmon. Där fanns en flaska champagne (?)

-O kom vi tar lite, sa Caitlin.
-Haha okej, har du smakat det innan?
-JAA, durå??
-Nej, jag är en nybörjare på detta;) sa jag
-Då blir detta första gången, sa hon och log.

Hon tog glasen och hällde dom fulla. det vad gott, det smakade lite jordgubb det va en specialstort sa Caitlin.
Efter 10 minuter va champagnen slut och vi kom fram till en stor lokal som såg helt tum ut.

-Är du säker på att detta är rätt?. frågade jag henne.
-Jadå, sa hon och drog ut mig ur limmon. Vi gick in i lokalen det var mörkt där men såfort vi kom in tändes 50 olika lampor i olika färger och dom som va där skrek "Suprise". Den första jag såg va justin som stod längst fram med värdens smile. Sen såg jag Selena Gomez Miley cyrus TAYLOR LUTHNER och en massa andra kändisar!! Fan va het taylor va!! men justin va klart snyggare;)

-W..O..W, va allt jag fick fram.

Justin gick fram till mig

-Har du gjort detta?, frågade jag.
-JA, sa han stolt. Jag log emot han och kysste han, vissa busvisslade så jag slutade.
-Haha, du jag va inte färdig med den kyssen, sa han och skrattade.
-Haha, jaja, sa jag och kysste han igen.

Efter ett tag kom Selena fram till mig och sa..

-Kom jag ska visa dig en sak, hon tog min hand medans hon pratade jag tittade på justin hon log emot mig.
-Var ska vi?
-Kooom

Hon drog ut mig till bakgården, där fanns en enorm pool, Liam hemsworth som är med i "The last song" badade 'UTAN tröja OMFB säger jag bara.

Bild på liam utan tröja:


-Vi badar, sa Selena
-Va?! haha men jag har ju inga badkläder!!
-Men jag har, sa hon och tog fram två söta bekinis.
-OKI DOKI, sa jag.

Vi gick och bytte om, när vi kom till poolen igen la justin där i en stor svart badring

Bild på justin i badringen:


-Comon girlz, sa han och pekade på oss. Jag och Selena tittade på varandra innan vi hoppade och skvätte ner justin.
-HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH, skrattade vi.
ni ska få, sa justin
-Fan va rädda vi blr då;), sa Selena

Vi såg hur justin gick upp ur poolen och pratade med några killar, sen såg vi ca 30 killar stå beredda att hoppa. Selena och jag freakade ut. Alla killarna hoppade på samma gång och efter ett tag va alla blöta och full av skratt.

-Vad va det jag sa, sa justin och kramade mig bakifrån.
-Ja vet inte, men en sak vet ja... Du ska få igen!!....



Enjoy;) caroline hjälpte mig lite med ideér till denna delen;) desto flera kommentarer dest snabbare kommer del 66 (vi börjar på den nu :P)

kommentera lovelies

Postat av: Anonym

Mer!! Den här delen var skit kort!! Men det göt ju inget haha den var bra!! jag trodde att hon skulle få damp på selena och att dom skulle bli ovänner !!!!!! Jag skulle få damp om jag någonsin såg selena !!!!!!! På et dåligt sätt aså !!! I Hate her!!

2011-01-05 @ 15:47:09
Postat av: Johanna

Så bra! Älskar den

Kom igen va lite snälla.

Klarar mig inte utan Bloggen!

2011-01-05 @ 16:56:14
Postat av: Johanna

Super duper bra:D Hahha så himla roligt älskar det verkligen :D

2011-01-05 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0