My one love me one heart del 71

-Grattttiiiiis!!, sa jag.
-Tack, sa han och kysste mig. Fan va snygg man kan va då!
-aww det samma<3
-Älskar dig
-Älskar dig med Justin!
-Får jag lov till en dans?, frågade han.
-Klart, sa jag. Det va en lugn låt som spelades så vi dansade tryckare...



När  låtan va slut ropade Ryan på Justin, Han kollade på mig med är de okej blicken, Jag nickade och han gick iväg till Ryan, Jag gick till baren och tog en drink, När jag väntade på drinken kom Miley fram till mig, Jag berättade at jag skulle sjunga Overboard för Justin,
-Aha shit va kul! Men du behöver ingen att sjunga den me? ;)
-Jag tittade på henne med en frågandesblick.
-Du fatta inte va?, Jag undra om jag får sjunga den me dig?
-Aha!! Ja de skulle vara skit kul ju! :)
Vi stog och planerade lite om hur vi skulle "Uppträda".. Jag kollade bort mot Justins håll och såg att han och Ryan stog och skrattade,
 Sen såg jag att de stog en annan kille där. Jag kollade lite diskret men såg inte vem de va

Ur Justin's Perspektiv


Jag stog och pratade med Ryan och efter ett tag kom Zac (Efron) fram till oss, Han Grattade mig och sen stog han med oss och pratade. Jag kollade mot Erika och såg hur hon kollade. Jag log och blinckade med ena ögat mot henne. Plötsligt stängdes musiken av, Och någon började prata. Jag kollade på Scenen, Det var Usher, jag log lite för mig själv, Han började sjunga

Happy Birthday to you you
Happy Birthday to you you
Happy Birthday to you

Och efter de sa han.
-Justin kan du komma upp hit till mig!?
Jag gick upp till han och han började prata om Cyklar och sen kom han in på att jag ville ha en Motorcykel, Han La sin han över mina ögon. Jag hörde någonting prassla.
-GRATTIAS JUSTIN! HOPPAS DU GILLAR DEN!!
Sa han och tog sedan bort sin gand från mina ögon. Jag kundde inte tro mina ögon. Jag blev så glad att jag börja gråta. När jag stog där och kollade på den. så kännde jag ngom krama mig bakefrån. Jag kollade och de var Erika.
-Nå gillar du den?
-Om jag gör!!
-Bra för jag har fan betalat lite mindre än halva, Och de va FAN inte BILLIGT!!!!
-Va har du också betalat den??
-Ja de är från mig och Usher, Sa hon.
Jag kollade in i hennes ögon och började gråta ennu mer av glädje. Jag gick fram till den och startade den. Ågg ljudet av motrn var helt underbarlt!


(Justins present, Från Usher & Erika)

När jag stog där och kollade och rörde den hörde jag någon börja sjunga, Jag kände igen rösten och de var Erika som sjöng Overboard, Hon kom fram till mig och tog min hand Och nu fylldes mina ögon med tårar igen. När refrengen kom, Så kom Miley ut på Scenen och började sjunga med Erika. Jag bara stog där och lyssande på dom, När dom hade sjungi klart så började Erika prata i micken...




Vet dåligt avsnitt men ahh, är sjuk så orkar inte skriva så mycket. Men här har ni 71!! Kram på er!

Postat av: Anonym

Meeeeeerrrrrrrrrrr jag älskar värkligen den här novellen !!!

2011-01-07 @ 19:56:34
Postat av: Johanna/Moonlight

Naw, vad gulligt!:D Undrar verkligen vad Erika kommer att säga? Men iaf suveränt bra:D

2011-01-07 @ 22:17:05
Postat av: Anonym

jättebra ! :) krya på dig :d

2011-01-07 @ 22:20:41
Postat av: frida

meer!! skitbra! krya!:)

2011-01-08 @ 00:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0