My one love me one heart del 72

När jag stog där och kollade och rörde den hörde jag någon börja sjunga, Jag kände igen rösten och de var Erika som sjöng Overboard, Hon kom fram till mig och tog min hand Och nu fylldes mina ögon med tårar igen. När refrengen kom, Så kom Miley ut på Scenen och började sjunga med Erika. Jag bara stog där och lyssande på dom, När dom hade sjungi klart så började Erika prata i micken...



Hon började prata om hur vi träffades och om massa saker sedan gick hon fram till mig tog min hand och sa, De är är mitt livs kärlek, Jag hoppas vi aldrig skills åt! När hon sa de fick jag en klump i magen av lycka. Jag tog micken..

Ur Erika's Perspektiv

När jag sa, Jag hoppas att vi aldrig skills åt, kollade jag rakt in i Justins ögon och såg att han fick tårar, plötsligt tog han micken ur min hand och sa
-Om de är någonting som ska skillja oss åt så är de när vi går i graven!
Han tittade på mig och jag fick tårar i ögonen.
Efter de så ville justin sjunga en låt. Han ville sjunga Favorite Girl jag ställde mig lite mer åt kanten för att inte stå mitt i när han skulle sjunga. Innan han börja sa han
-Den här låten är till Erika mitt hjärta!
Han tog fram en gittar och började sedan sjunga,,


(Låten)

När han var klar gick jag fram igen, Han tog tag i min hand och drog mig intill honom. Sen kysste han mina läppar. Alla gäster började skrika, Ågg va söta ni är tillsammans, Ni passar verkligen ihop, M,m.. Klochan började nu närma sig halv 1 och vi bestämde oss för att åka hem. Vi gick ut till bilen och hoppade in. Justin frågade om jag vill köra. Men jag sa
-Är du inte klok??!!! Vill du inte ha någon bil var eller??
-Hahah!! Ehh de gör inget jag har ju en motorcykel nu ju ;)
-Ha Ha Ha! Nej du kör!
När vi började åka så prattade vi lite om kvällen. När vi va hemma hoppade jag in i duchen snabbt. När jag var klar hoppade Justin in. Och medans han duschade passade jag på att logga in på twitter, Jag skrev, "Världens bästa kille man har!!" Sen kom justin in i rummet och jag loggade ut, Sedan la vi oss i sängen och pratade lite. Efter de kysste jag honom godnatt. sen la jag mit till rätta och försökte sova...


De fick bli en kort! Plus att jag är sjuk så är nog bäst om jag går och lägger mig nu ;p Glöm inte kommentera!!! Pusss!! <333

Postat av: Johanna

Super fast kort ;)

2011-01-08 @ 01:30:31
Postat av: Anonym

Jätte bra!!!!!!!!!!!!!!!

Förutom att den bar kort.

Synd at du e sjuk :'(

2011-01-08 @ 07:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0