My one love me one heart del 78

Vi satte oss i Justins bil och körde till en sal där man kunde uppträda dansa och sånt i.
Där stod kanske 200 människor och väntade på oss. detta kommer ta en evighet!!
Vi gick in i ett rum och folk började komma in och dansa för mig och justin. Vissa var riktigt bra, och vissa var nog bara där för att se oss elr något.
Vid 3 tog i en paus för jag va sjukt trött på att bara sitta där. Det va bara 20 stycken kvar nu YES.....





Jag gick och tog en maka snabbt för jag kännde att jag var lite hungrig Justin kom bakom mig,
-Vill du ha en dricka? sa han,Ja tack, svarade jag,
Vi tog en varsin dricka och sen gick vi och satte oss igen, När dom sista 20 hade dansat skulle jag välja ut några som jag skulle ha, Men de var fortfarande ett problem, ska jag ka killar eller tjejer?? Jag kan ju ha blandat.. Jag frågade justin va han tyckte men han svarade bara
-De kan inte jag bestämma, Nu är de inte jag som ska va på Scenen utan de är du!
-Ja men jag vet ju inte, Kan bu hjälpa mig eller?
Han skrattade lite och sa sedan
-Nej de kan jag inte, Jag går ut en stund så kan du kolla på bilderna och bestämma dig.
-Va elak du är!! Men aja gå du hej då, Sa jag lite surt på skoj
Han tittade på mig och blinkade med ena ögat. Han gick och stängde sedan dörren efter sig,
Jag satt där för mih själv i typ en timme och bara tänkte tänkte och tänkte! Tillslut sa jag för mig själv, De får bli killar! Jag tog 5 bilder, Självklart tog jag dom 5 killarna jag tyckte var bäst, precis när jag va påväg ut genom dörren vart jag osäker. jag gick tillbaka och kollade på bilderna en gång till..

Ur Justin's Perspektiv,

Medans Erika skulle välja sina dansare gick jag ut och pratade med Usher, Vi pratade lite om allt möjligt, efter ett tag om vi in på mitt och erikas förhållande, Usher frågade
-Men justin, hur går de mellan dig och Erika?
-Jo tack! De går faktiskt jätte bra! vi ska...
Jag blev tyst och tänkte på hur han skulle regera när jag berättar att jag friade till henne igår, Tänk om han blir arg? han har ju hela tiden sagt att om man är känd så är de bäst att va singel, Men skit samma jag berättar han får ta de som han tar de!
-Hallå Justin??
-Oj ahh,
-Vad skulle du säga?
-Jo de är så att jag friade till henne igår... Jag tittade ner i marken för jag ville inte se hans reaktion
-Åhh fan va kul! Hoppas allt går bra nu da!
jag tittade upp på hans ansikte och såg att han log
-Ja de hoppas jag också!! Men du blev inte arg va?
-Nej! Om du hittat den tjejen du verkligen älskar ska jag ju inte hindra dig eller hur?
-Hehe nej
Efter att vi hade avslutat allt vi pratat om gick jag för att kolla till Erika, Jag knackade på dörren och gick in. Hon satt fortfarande på stolen och kollade på bilderna jag gick fram till henne och kramade henne bakifrån och sa
-Hur går de?
-Ehh jo, de går väl bra. svarade hon
-Vad är de Erika?
-De är ingenting har bara så förbaskat svårt att bestämma mig!
-Okej men hur långt har du kommit?
-Jag har bestämmt mig att de ska få bli killar som dansar, Jag har valt ut dom här 5 killarna, sa hon och visade mig 5 bilder
-Okej, men dåär du ju klar :) varför sitter du fortfarande här då?
-För tänk om jag har valt fel killar? de är en kille till som jag skulle vilja ha, men ahh de blir väl för många!
-Jag tror inte du har valt fel killar dom 5 som du har valt ut tyckte jag var dom bästa!
-okej men då år de vara klart nu da!
Vi gick ut till Scenen och ropade upp namnen som skulle få vara med, När vi var klara åkte vi hem, Jag gick upp och tog en dusch,

Ur Erika's Perspektiv


När vi kom hem sa Justin att han skulle gå upp och duscha så tänkte jag att jag skulle börja laga lite mat, En överaskning lixom tänkte jag, Hmm vad ska jag laga da? jag kollade i kylen och såg en fin kött bit, Ja kött och stekt potatis, De kanske inte låter så gott med de är SUPER!! Jag började med att koka potatisen. De tog typ 20 min, Och då var Justin klar han var påväg ner för trappen, Men då skrek jag,
-NEJ!! DU FÅR STANNA DÄR UPP ETT TAG!!
jag hörde bara
-Jahapp,
Jag tittade och såg att han vände och gick upp igen.
Bra! Jag höllde ut vattnet till potatisen och sen lät jag den svalna lite medans jag dukade fram på bordet, När jag hade dukat fram började jag skära i köttet sedan la jag den i stekpannan, så nu kan jag ta fram en till stekpanna och lägga potatisen där i. Medans de stekte sprang jag snabbt och hämtade några ljus, när jag kom tillbaka vände jag köttet och sedan skakade jag runt potatisen, Sen satte jag ljusen i ljushållaren, jag gick tillbaka till maten och la upp de på en varsin talrik sen ställde jag fram de på bordet, Jag tände ljusen och ropade sedan på Justin.
-DU KAN KOMMA NU!!
-Äntligen! Åhh va gott de luktar här nere!
När han kom in i köket såg han helt paff ut,
-Varsågod och sitt, Sa jag och log
-Tack så mycket, sa han och kysste mina läppar....



Heeej!! Tänkte jag skulle göra ett littet inlägg här! Har ju inte skrivit på några dagar efter som att jag är sjuk... Hoppas de går över snart så jag kan skriva som vanligt igen, Men de är tur att linnea kunde annrs hade ni ju inte fått någonting och hur skulle de gå? Nej men får se om jag orkar skriva en till senare men de märker vi ju :)

kommentera!! pusss på er<333

Postat av: Bäääästa novelln jag någonsin lästa!!

Såå bra !!! Kan du it lägga upp en till idag??

2011-01-10 @ 19:23:24
Postat av: Nelly

As bra!! <333333333

2011-01-10 @ 19:46:07
Postat av: Johanna/Moonlight

Fantastiskt bra:D

2011-01-10 @ 21:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0