My one love me one heart del 79

talrik sen ställde jag fram de på bordet, Jag tände ljusen och ropade sedan på Justin.
-DU KAN KOMMA NU!!
-Äntligen! Åhh va gott de luktar här nere!
När han kom in i köket såg han helt paff ut,
-Varsågod och sitt, Sa jag och log
-Tack så mycket, sa han och kysste mina läppar....



Vi satt och pratade om mina dansare och lite så, Imorgon skulle jag sjunga i centrum och då hade jag tänkt att dom skulle få vara me, Så i morgon tidigare på morgonen ska vi sammlas och fixa så dansar samma dans och aa lite sånt, Justin bara log mot mig, vi blev tysta ett tag, men Justin avbrött tystnade och frågade,
-Ska vi gå på basket?
-Basket? sa jag lite förvånat
-Ja de kan bli kul?
-Ja de kan de säkeert men jag tycker inte om basket så mycket
-Men de kan ju vara kul och göra någonting annat? Och du kan ju veta att du inte gillar basket förs du har vart och kollat på de?? ;))
-Men okej vi går på den där matchen men sen när vi kommer hem då ska vi sjunga singstar!
-Haha de är jag helt klart me på!
-Bra!
Vi käkade upp och sen gjorde vi oss i ordning för matchen, När vi var klara var de bara en halvtimme kvar tills den började så nu var de brottom, Vi slängde på oss skorna och sprang ut till bilen,


Ur Justin's Perspektiv


När vi satte oss i bilen startade jag den snabbt och sen gasade vi iväg! När vi satt i bilen satte Erika på radion, De var Usher som sjöng U Got It Bad, Den låten är verkligen bra och de verkade Erika också tycka för hon hjöde så de bara dunka i bilen,  När vi var framme kollade massa folk på oss som att vi var knäppa, Vi parerade bilen sen gick vi in, Jag hade redan beställt biljetter på internet, Andra raden, ville ha första men allt var fullt, så ahh men andra var ju också bra, Vi satte oss och dom började spela, Erika satt ock skratta lite då och då, Jag tittade på henne och hon sa bara
-Vadå?
-Nej ingenting de är så kul och se när du har roligt!
-Roligt? de här är inte kul bara när dom gör mål
-Ja och de blir ju typ mål hela tiden?
-Okej da de är kul!
-Jag sa ju de ;)
-jaja..
Jag tittade på henne igen och när hon kollade på mig kysste jag hennes läppar, Och dom bakom oss blev helt galna,
-He oj! Vi kanske borde gå! sa erika
-Ja de kanske vi borde!
Vi sprang ut till bilen och åkte hem, När vi var hemma så bestämmde vi oss för att fråga om Ryan ville komma över och käka och sjunga med oss, Så jag ringde honom

(Samtal)

-Heeeej brooor!
-Ahmen tttjeena!!
-vad har du för dig?
-nja ingenting ligger i soffan och kollar på en film, du da?
-Okej men de lät ju trevlans! Nej ingenting jag och Erika undrar om du vill komma över och käka och sjunga singstar med oss?
-Hahah Singstar!! Ska jag sjunga! HAHAHAAH
-Ja de kommer bli skit kul!
-Okej men när ska jag komma?
-Kom när di vill vi ringer och beställer maten nu!
-Okej ses snart! hej då
-hej så!

(samtalet slut)

ERIKA! Skrek jag,
-Ja jag står bakom dig!
-hehe ojsan! Ryan kommer snart så jag ringer och beställer pizzan nu
-okej gör så.
Jag ringde och beställde och precis när jag la på kom Ryan in genom dörren...



Kommentera<333

Postat av: Johanna/Moonlight

Jättebra:D Undrar hur det blir när de sjunger singstar;P

2011-01-11 @ 17:25:15
Postat av: Anonym

Haha jag skulle dö av skrat om ryan vann haha!!:)

2011-01-11 @ 17:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0