My one love me one heart del 83

Erika gjorde det faktist, hon kysste Filippa!! Det va hot att se dom kyssas, fråga inte varför men jag tyckte det i alla fall. (hahah i now wierd) När 2 minuter hade gått satte Erika sig på sin plats igen och hon snurrade. Denna gången hamnade den på Klara.

-Sanning eller konka?
-Konka
-Okej du ska.... hångla med Ryan, sa hon och flinade....



-Va skämtar du!! :O sa Ryan
-Jag skämtar aldrig!
-Aha aja okej,
Dom började hångla och vi andra skrattade lite, Nu var de klaras tur att snurra, hon snurrade flaskanoch den kom på Justin
-Sanning eller konka?
-Hmm sanning
-Klara kollade på mig och hånlog,
-Nej! du vågar inte sa jag!
-Jo de gör jag ;), Justin har du och Erika haft, aa.. sex?
Han kollade på mig med en ginerad blick
-Ja de har vi!
jag kollade på dom andra som vart helt chokade
-De är rätta takter sa Ryan och log mot Justin
-Okej min tur sa justin och snurrade flaskan
Den kom på Alexandra
-Sanning eller konka?
-Konka
-Okej du ska Springa runt ett varv på gorden i underkläder!
-I UNDERKLÄDER!! :O!
-japp
-Jaha okej da sa hon lite surt
Hon började klä av sig och sedan gick hon ut genom dörren och sprang ett varv,När hon hade sprungit halva kom de tre killar, men hon sprang bara förbi och vinkade, Dom stannade upp och bara stog och kollade! När Alexandra kom tillbaka log vi alla på marken och ASGARVADE.
-Visst var de kul sa hon lite kaxigt
-JA jävligt kul sa Ryan och började skratta ännu mer!! När alla hade lugnat sig gick vi in igen, Vi satt och spelade i någon timme, Sen vart Justin hungrig så vi alla hjälptes åt att laga lite mat, De var väldigt kul men de vart lite trånkt när alla skulle va där samtidigt, Så jag tog talrikar och gick och dukade istället för att stå där och trängas..


Ur Justin's Perspektiv

När jag såg erika gå iväg vart jag lite orolig övar att hon va ledsen eller så, Så jag gick efter, Jag kramade henne bakifrån och sa,
-Är denågot på tok gumman?
-Nej da, De blev så trånkt så jag dukar istället :)
-Aha okej jag ska hjälpa dig!
-Haha de behövs inte
-Jo men jag vill!
-Okej da!
När vi hade dukat klart gick vi ut i köket hand i hand och kollade hur de gick för dom, När vi kom ut till köket var de inga där vi kollade på varandra som två Frågetäcknen (?) Plötsligt kom dom bakifrån, Ryan lyfte upp mig och tjejerna lyfte upp Erika
-VAD FAN GÖR NI!!?? Skrek vi båda i panik,
-Nej tänkte ni ville bada lite sa Ryan och började springa ut till baksidan. När vi kom ut kastade han i mig i poolen och strax efter kom Erika flygandes också, Dom stog där uppe på land och ASgarvade, Jag och erika kollade på varandra och smög sedan upp, Vi puttade i alla som låg där.
-HAHAHA!!! Smart att ni dog av garv så nära poolkanten sa vi och började skratta,
Efter att vi hade lungnat oss hoppade vi i igen till dom sndra, Alla badade med kläderna på eftersom ingen hann byta om ;)



Hann skriva en kort en! Hoppas ni tycker om den!! Nu ska jag fortsätta plugga lite kram på er!!

Kommentera!!!

Postat av: Julia

SJUKT BRA!!!!!!!!!:)

Kan du skriva mer imorrn??<3

2011-01-13 @ 19:35:34
Postat av: love you jb!

NIK MÅSTE SKRIVA MER IMORN ! SÅ HIMLA BRAAA!!!!!!! <3 <333

2011-01-13 @ 19:56:01
Postat av: Johanna/Moonlight

Hahhha :P va roligt, men iaf skitbra!!! ofc

2011-01-14 @ 08:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0