My one love me one heart del 85

men jag struntade i de och gick tillbaka till min handuk,när jag hade kommit halvägs hörde jag någon komma springandes, Jag såg att de var Justin i ögon vrån När han precis skulle kasta sig över mig flyttade jag mig så han hamnade i sanden med magen först,
-Aj de där va inte skönt sa han
Jag skrattade så mycet så jag nästan kissade på mig!!
-Vad äre som e så kul?
-Titta på dig!! Du har sand över allt till och med i facet!!
Jag började skratta ännu mer, Tills jag fick en skugga över mig....



Jag tittade och såg Justin stå över mig men sand i händerna.
-Nej du får inte!
-Jo de får jag
-Jag reste mig upp och började springa men han var snabbt ikapp mig, Han gjorde så jag låg på rygg i sanden,
-Så vad ska du göra? sa jag
-De får du se!
Han la sig över mig och börja kyssa min hals, Hon kom närmre och närmre mina läppar, Han kysste dom ömt och slutade och kollade mig rakt in i ögenen, Plötsligt hörde vi Filippa säga
-Ooooohhh!! Ska ni ha lite romantiskt är bland folket??
Vi började skratta och sedan ställde vi oss upp, Vi gick till dom sndra som va vid våra platser,
-Vänta jag ska gå och skölja av mig all sand sa Justin och kollade med Sura blicken på mig
-Gör så sa jag bara och log mot honom,
Medans Justin gick och sköljde av sig satte vi oss i en cirkel på vara handukar och började prata lite om bröllopet,
-Så Erika hur vill du ha erat bröllop? frågade klara
-hmm jag vet inte riktigt, De skulle vara coolt att ha ett dans bröllop.
-Hur menar du?  frågade filippa
-Så här, Sa jag och förklarade allt (Som i videon)



När jag hade förklarat allt så sa Ryan
-Faan va coolt! Jag måste få vara me!
-Jag me! sa alexandra
-Haha ja vi får väl se vad som händer. De är ju inte bara jag som bestämmer


Ur Justin's Perspektiv

När jag kom hörde jag erika säga
-Haha vi får se vad som händer. De är ju inte bara jag som bestämmer.
Jag undrade vad dom pratade om så jag satte mig bredvid Erika och frågade
-Vad pratar ni om?
-Om Bröllopet, Svarade Erika snabbt
-Aha spännande sa jag och blinkade med ena ögat mot henne
-Ja de är skit kul1 Erika har precis berättat hur hon skulle vilja att de ska vara, sa Alexandra
-Jasså hur ska de va da gumman?
Erika förklarade alt och de lätt skit kul! vi förtsatte prata lite. Men inte bara om bröllopet, Efter de skulle vi börja röra oss hemåt igen för klochan började närma sig 23:00, Så vi packade ihop våra saker och sedan gick vi, fast nu gick Jag och Ryan bakom tjejerna,
-Du Ryan,
-Aa broooo
-Jag är väldigt glad att jag bjöd hit tjejerna, Erika verkar så glad!
-Ja du gjorde nog helt rätt i de här!
Nu började vi närma oss huset, Så jag och Ryan bestämmde oss för att springa ifrån tjejerna hem, 1 2 3 sa jag och sen började vi springa, Vi hörde bara
-VART SKA NI?? HALLÅ!!!
När vi kom hem tog vi fram lite levade ljus och sen gjorde vi varm choklad, Precis när den va klar kom tjejerna hem, och de första dom sa var
-VARFÖR SPR... Oj va mysigt ni har gjort de! sa dom i mun på varandra
-Ja1 De var därför vi sprang förre sa jag och gick närmare Erika, Jag kysste hennes läpar, Sedan tog dom av sig skorna och hängde upp sina handukar och de, Sen kom dom ner till vardags rummet igen, Vi satte på en film och resten av kvällen satt vi bara där och hade anmält trevligt. När klochan började Vi la oss ner och efter ett tag blev vi jätte trötta. men PLÖTSLIGT hörde jag en smäll nerefrån, Jag puttade till Erika,
-Hörde du?
-Ja! Vad kan de vara??
-Kom så går vi och kollar.
Vi gick sakna ner för trappan, När vi kom ner smög vi ut till köket, Och der stog....



Här har ni 85 :) Nu hinner jag inte skriva mer idag! Men skriver nog en i morgon!
Linnea är ju på cup! Önskar henne ett stort lycka till!!

Kommentera!!♥

Postat av: Johanna/Moonlight

Lyck till!!!!!:D Men jag tror det är Ryan med någon av de andra tjejerna:P hahha men iaf grymt bra x 100000!!:D

2011-01-14 @ 17:29:58
Postat av: Felicia

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD VAD BRA DEN ÄR JU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR!!!!!!



ABSOLUTLEY <3 IT!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Lycka till Linnea :D <3

2011-01-14 @ 18:51:35
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

I lööööve

2011-01-14 @ 19:47:49
Postat av: malin

FETT BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2011-01-14 @ 22:24:33
Postat av: Julia s

Meeeeer!!! Du måste skrivs mer idag!!!<3 kan nt få nog!!

2011-01-15 @ 08:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0