My one love me one heart del 86

vardags rummet igen, Vi satte på en film och resten av kvällen satt vi bara där och hade anmält trevligt. När klochan började Vi la oss ner och efter ett tag blev vi jätte trötta. men PLÖTSLIGT hörde jag en smäll nerefrån, Jag puttade till Erika,
-Hörde du?
-Ja! Vad kan de vara??
-Kom så går vi och kollar.
Vi gick sakna ner för trappan, När vi kom ner smög vi ut till köket, Och der stog....



Ryan och Filippa!! Och bokstavlingen grovhånglade!
-Va faaaan, Sa Erika tyst
-Hahaha de trodde jag inte! sa jag
Jag hurklade lite så dom skulle se oss, Dom hoppade till,
-Och vad håller ni på med, Sa jag och flinade lite
-He! Vi skulle bara dricka lite sa Ryan och sprang sedan upp för trappen
Ja precis vi skulle bara dricka lite, Sa filippa och sprang snabbt efterJag och erika började skratta, sedan gick vi upp till vårat rum igen, Vi la oss ner i sängen, men jag reste mig lika snabbt igen
-Vart ska du?
-Jag måse på toa
Jag gick på toa och när jag var klar och skulle gå tillbaka kikade jag in i ett rum som stog på glent, Där låg Ryan bredvid filippa, Jag log bara lite och sen gick jag till Erika igen, Jag la mig bredvid henne och sa
-Är de inte lite kul att ryan ocg filippa, lixom aa, du förstår?
-Haha jo, Jag bryr mig inte så mycket de är ju deras liv,
-Haha ja, Men jag tyckte dom va lite söta tillsammans ;p
-Haha aa de var dom
Jag la mig mot Erika och la armen om henne sedan somnade vi ganska fort, jag drömmade om trneén som skulle vara i sommar. Allt gick bra och så men Erika dumpade mig. Efter det vaknade jag med ett rycka, fan vad glad jag var att det va en dröm. Klockan va 10 så ja gick upp. Jag skulle gå till toan men när jag tittade in i rummet där Filippa och Ryan låg. Ingen rolig syn. (ja ni fattar nog) jag halv sprang därifrån till toan.

Ur Erikas perspektiv

Jag vaknade vid halv 11. Justin stod och klädda på sig. Han hade bara byxor på sig INGEN tröja, jag dog nästan.
-Är det laglit att vara så snygg?, frågade jag han.
-O e du vaken, och ja det tror jag, sa han och flinade. Gissa vad jag såg på väg till toan.
-Vha?
-Ja, du vet. Ryan och Filippa....
-Nää hade dom... UE hahah
-I now, ingen trevlig syn precis.
-HAHAH stackare!
Vi pratade lite till och tyvärr tog han på sig en tröja :) Jag gick upp från sängen, (jag hade bara trosor och bh på mig) utan att tänka på att justin stod där och glodde. Jag ignorerade han och klädde på mig, idag skulle justin uppträda på nåt privat sak. Jag förstod inte riktigt men ja.
Vid 1 åkte vi till salen där han skulle uppträda, jag skulle sitta i publiken och bara njuta.
Filippa och Ryan sov när vi åkte och dom andra va någon annan stans.
Han började att sjunga "Baby"



Han är så j*vla bra!!....


Heeej alla nu är är del 86 uppe !! YEEY:)
Jag spelade ju cup igår så kunde inte skriva och tack för alla lycka till!!

kommentera!!

Postat av: Johanna

Jättebra x 10000000:D

2011-01-15 @ 14:41:04
Postat av: frida

meeer!!!:)

2011-01-15 @ 14:41:09
Postat av: malin

meeeeeeeeeeeeeer :)

2011-01-15 @ 15:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0