My one love me one heart del 90

Det var riktigt fint. Jag gick in i en underklädesaffär, jag behövde något kanske "fint" till en speciell dag. Vem vet?
Jag tittade runt och så hittade jag en fin. Den var rosa och ja(http://www.bubbleroom.se/tjej/natt-och-mysklader/linne-trosa-cerise) lite så:))
Jag gick in i provrummet för att prova den, jag tog av mig och satte på "klänningen" eller vad det heter. Sen satt väl helt ok...


↑ Snygging!! ↑

Jag gick och betalde den, och sen bestämmde jag mig för att ta en fika så jag gick till ett mysigt litet Café och beställde en bulle och en mer (Drycken MER) Medans jag satt där och fika tänkte jag lite på Justin, Undra om jag ska göra en överaskning ikväll till han, Jag kanske skulle laga en god middag eller något, Ellr ehh skit samma han är ändå så trött när han kommer hem så de får bli en ennan dag, Jag bestämde mig sedan för att ringa honom,

Samtal

-Justin här,
-Hej älskling!
-Ahmen hej gumman!
-Vad gör du?
-Nej inget vi sitter och käkar lite lunch, vad gör du da?
-Aha okej,Hoppas jag inte stör da, Nej inget speciellt jag åkte och shoppa lite och nu sitter jag på ett litet mysigt Café och fikar,
-Klart du inte stör! Aha va mysigt synd att jag inte kunde vara me, sa han lite ledset
-Haha ja men de kommer ju fler tillfällen
-Ja de är ju klart, men nu ska vi fortsätta!
-Okej vi ses ikväll älskar dig!
-Yes de gör vi! älskar dig också!
-puss
-puss

Samtalet slut

När jag var klar så gick jag runt i lite andra affärer och sen åkte jag hem.


Ur Jasmine Vs Perspektiv


Jag hörde att Justin pratade med någon i mobilen, Jag försökte höra vad han sa, men hörde inte riktigt, När han hade lagt på gick jag fram till han och frågade vem de va,
-Varför vill du veta de?
-Nej jag ubdra bara
-Okej, De var Erika
När han sa de blev jag nästen lite sur, men de vissade jag inte honom utan jag log bara, Efter de hörde vi scooter ropa,
-Nu kör vi!
-Dåde jag och Justin ropade tillbaka, KOMMER!
När vi gick tll dom andra, Gick jag och tänkte på hur jag skulle kunna få justin hjärta att brinna för mig i stället för på Erika!! Nu vet jag!..

Ur Justin's Perspektiv


När vi kom till dom andra började Usher prata lite, Jag kollade på Jasmine och såg att hon stog och kolla på mig typ hela tiden, Men jag försökte bara skita i de, Så jag vände huvudet mot Usher, När Usher hade pratat klart skulle jag uppträda, Vi ställde oss i en ring och skulle be, Jag såg i ögonvrån att Jasmine var påväg mot mig så jag ställde mig mellan Usher och Scooter,,,,,



Här har ni kappitel 90 :D!! Dock inte så lång men jag (Denisé) måste plugga lite! Och jätte ledsen för jätte dålig uppdate från min sida! Tur att Linnea var på skriv humör igår! Skriver en till senare men vet inte när!

KOMMENTERA!!!


Postat av: Felicia

GUUUUUUUUUUUD VA DEN ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



MEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR!!!!!! LOVE IT<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



CANT WAIT TILLS JAG FÅR VETA VAD JASMINE KOMMER GÖRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-17 @ 17:45:41
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: <3

Snälla skriv mer har äst enda sen första och jag kan fan inte sluta att läsa!

2011-01-17 @ 18:03:59
Postat av: Johanna/Moonlight

Skitbra!!! vill veta vad hon har för plan!!

2011-01-17 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0