My one love me one heart del 91

När vi kom till dom andra började Usher prata lite, Jag kollade på Jasmine och såg att hon stog och kolla på mig typ hela tiden, Men jag försökte bara skita i de, Så jag vände huvudet mot Usher, När Usher hade pratat klart skulle jag uppträda, Vi ställde oss i en ring och skulle be, Jag såg i ögonvrån att Jasmine var påväg mot mig så jag ställde mig mellan Usher och Scooter,,,,,



När vi var klara så gick jag ut på Scenen och sjöng One time, Jag körde den akustiska veriationen, När jag var klar med den så skrek publiken
-EN TILL EN TILL EN TILL EN TILL!!!
Jag kollade bak på Usher som nickade, Jag körde då somebody to love, När jag började sjunga kollade jag bak på Usher igen, Jag tittade på han med kom ut blicken,, Så när Usher skulle sjunga kom han utspringandes, Alla i publiken började skrika ögre än högst!! När vi hade sjungit klart kramade jag om Usher och sa tack till publiken. När vi kom in bakom Scenen kom Jasmine fram och skulle krama mig men jag nobba henne, Jag frågade Scooter om vi var klara för idag,
-Ja de är vi,
-Okej va bra, Så jag kan dra nu?
-Ja om du vill,
-Bra vi ses i morgon eller något!
-De gör vi sköt om dig! Hejdå
-Desamma! Hejdå
När jag kom ut så gick jag direkt till bilen, Jag ringde Erika, Medans jag pratade med henne så startade jag bilen så den fick bli lite varm,,
-Hej gumman jag är påväg hem nu,
-Okej va bra! Jag saknar dig!
Saknar dig också vi ses snart
-aa de gör vi puss!
-puss
När vi la på så började jag köra, När jag hade åkt en bit åkte jag bör bi en blomafärr, Jasg stannade bilen och gick in för att se om jag hittade någon fin bukett, När jag hade kollat lite, och inte hittade något såg jag något hjärta i ögonvrån, Åhh den ska jag ha! tänkte jag så jag betalade och sedan gick jag ut till bilen igen..


Den köpte han!

När jag ar framme gick jag in till Erika, Jag kramade henne och sedan ryckte jag fram rosorna som var format som et hjärta och sa
-De här är för att jag älskar dig!
-Awww!! Va fina dom är!! Jag har faktiskt något till dig också som jag köpte när jag var och Shoppa!
-Ja jag hittade ingen först men sen när jag var påväg ut så såg jag denna i ögobvrån! Jasså??
-Vad kostade dom igentligen!!
-De du ;)
-Meh!
Medans Erika gick och hämtade de hon hade köpt till mig så satte jag mig ner i soffan! Och fy satan va skönt de var!!
När Erika kom ner igen räckte hon fram två små paket
-2 saker! sa jag
-ja?
-Varför?
-För att jag älskar dig!? Öppna nu!
När jag öppnade, I de första paketet var de ett armband, och i de andra var de ett halsband
-Skit va fina! du vet verkligen min smak!
-Haha ja kanske, Men du har typ samma smak som mig på killsaker! Så de är inte så svårt!


De Justin fick!


Ur Erika's Perspektiv


 Blommerna jag fick av Justin var jätte fina! hoppas han gillar de han fick av mig lika mycket jag gilla de jag fick av han!, Han kanske bara sa att dom var fina men de tror jag inte ;P
-Erika kan du hjälpa mig här!
-Med vadå?
-Att knäppa armbandet!
-Jaha ja visst!
-Bra!När jag hade hjälpt han att knäppa frågade han
-Så vad vill du göra nu?
Jag vet inte vad är du sugen på?
-Ska jag vara helt ärlig så vill jag faktiskt bara sova!
-Haha okej, klockan är ju bara halv 9? och vi har inte ens käkat?
-Jag vet, Men vi gör såhär da! Vi ringer och beställer en pizza sen kollar vi på en film och sen går vi och lägger oss??
-Haha orkar du verkligen de?
-Nja de märker vi väl?
När han sa de bara skratta jag,
-Du sa han sen,
-vadå?
-Du ska inte skratta vänta bara tills de är din tur! Då är de jag som kommer skratta!
-Hehe sant (A)
Mednas justin beställde pizza så slog jag på en film, Pizzorna kom rätt fort så när dom kom plyade vi filmen och började käka!, Justin var klar när jag bara hade käkat halva! När jag var klar satt Justin och sov, jag skrattade för mig själv och hämtade sedan en penna, Jag ritade i hans ansikte sedan väckte jag honom och ssa
-Kom så går vi och lägger oss i sängen!
-Mmh okej
Jag fick typ släpa upp honom för han orkade knappt gå! När vi väl låg i sängen kom jag på att de är i morgon jag fyller år! Shit va tiden har gått fort!!....



Sådär!! Då har ni 91 nu också!! :) Man blir så peppad av era söta kommentarer så man vill ju bara skriva helatiden typ!! Men nu blir de inge mer för mig (Denisé) Ikväll!

Men fortsätt kommentera så kommer de nognågra stycken i morgon också!!

Postat av: Johanna/Moonlight

hahha jättebra x 1000000 undrar hur han reagerar på vad hon skrivit i pannan :P

2011-01-17 @ 20:40:45
Postat av: malin

meeeeeeeeeeeeeeeeer skit bra

2011-01-18 @ 17:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0