My one love me one heart del 92

plyade vi filmen och började käka!, Justin var klar när jag bara hade käkat halva! När jag var klar satt Justin och sov, jag skrattade för mig själv och hämtade sedan en penna, Jag ritade i hans ansikte sedan väckte jag honom och ssa
-Kom så går vi och lägger oss i sängen!
-Mmh okej
Jag fick typ släpa upp honom för han orkade knappt gå! När vi väl låg i sängen kom jag på att de är i morgon jag fyller år! Shit va tiden har gått fort!!....



Jag hörde att justin andanades långsammare och fattade att han sov.

Ur Justins persektiv

Jag steg upp vid 10 för att fixa frukost på sängen till Erika, hon fyllade ju 16 år idag. Jag gjorde varm oboy med vispgrädde (mums) sen gjorde jag en macka med Ost och gurka. Sen hämtade jag en del av presenten hon skulle få av mig. Jag klädde också på mig. När jag skulle fixa frillan såg jag något i min panna. Det stod "Erika är galen i sängen" haha Erika, om du inte fyllade år idag hade du fått, tänkte jag. Jag tog frukosten och gick till sovrummet medans jag sjöng "Happy birthday"



Erika satte sig urvaket upp och log.
-GRATTIIIIS på 16 års dan älskling
-Taaack bby
Jag satte mig brevid henne.
-Muums, sa hon och drack lite oboy
-Haha öppna packetet !
-Okej, vad är det?
-Haha men det får du väl seeee :)
-Juste ha

Ur Erikas perspektiv

Vad hade justin nu hittat på för nåt?!?!
Jag öppnade packetet och där i la världens finaste sak ett halsband


(det stod inte "Kasper Isabella! på det hon fick av justin utan det stod "U and me 4-ever<3" )

Sen fanns det en lapp där det stod 

"Kommer mera, vänta bara :)" 



En kortis men ska äta nuu, skriver en till direkt efter maten sweeties<3

Kommentera!!

Postat av: Johanna/Moonlight

Naw, va fint halsband :D hihi skitbra oxå för den delen ;)

2011-01-18 @ 18:46:09
Postat av: frida

awesome!!:)<3 meer!

2011-01-18 @ 19:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0