My one love me one heart del 99

-Mm, sa jag och lutade mig på justin strax därefter somnade jag:) Jag vaknade, aww just sov också han va så gullig när han sov. Men tyvärr skulle vi stiga av planet så jag viskade i hans öra "Justin justiiiin vakna" 
han vaknade inte, då får man ta till med hårdhandskarna x)
-JUUUUUSTTTTIIIIIIIINNNN, skrek jag
-VHA??, sa han och hoppade till
-Vi ska av nu=)
-Okej, sa han och gäspade.
Vi tog våra väskor, när vi kom ut ur flygplatsen var där galet mycket folk!...



Vi skrev några autografer och sedan tog vi en taxi till vårat hotell! När vi var framme tog vi våra väskor och sedan gick vi in till Receptionen och hämtade våra nycklar, Vi hade ju redan bokat allting så de var bara att hämta! Pattie fick ett eget rum för hon ville inte dela med oss, Jag och Justin hade rum 327 och Pattie fick rummet bredvid oss alltså rum 328, När vi stog i hissen upp till våra rum sa Pattie att hon skulle gå direkt in och packa upp sina saker, När vi klev ut ur hissen sa vi hejdå och jag och Justin gick in i vårat rum,
-SHIIIIT, Sa jag!
Ja! De kan man lugnt säga sa Justin,
-Jag trodde inte vi skulle få de så här finnt!
-Nej men du vet Usher och Scooter är bra dom!
Sov rummet var ju heltklart de bästa!!


↑ Sovrummet ↑

Okej de var ju inte sådär jätte lyxigt! Men de var ju inte heller ett ruttet rum!! Vi började packa upp våra saker, När jag var klar kastade jag mig i sängen,
-Åhh va mjuk och skön den va, Du borde pröva, sa jag
-Haha jah kommer strax, Ska bara lägga in dem sista jeansen!
-Okej skynda dig!
-Jajaja!!
Jag vände mig om så jag låg på mage med ansiktet ner i kudden! Plötsligt slängde sih Justin över mig!

Ur Justin's Perspektiv

När jag var klar såg jag att Erika låg med ansiktet ner i kudden så jag sprang och kastade mig över henne, och de ända hon sa var
-AJ!
Jag skrattade och sa
-Oj gjorde de ont gumman? Ska jag blåsa?
Erika började skratta och sa
-Ja här
sa hon och pekade på sina läppar, Jag förstog va hon menade så jag kysste hennes läppar och sedan låg vi bara och pratade lite, Men vi stördes av min mobil som ringde, Det var mamma, jag svarade
-Aa Justin
-Hej gubben Usher och Scooter är hos mig och vi ska gå ner och käka nu! Ska ni me??
-Hej! Ahh vi kommer vänta utanför! Puss
-Okej puss
Jag sa till Erika att vi skulle ner och käka med dom och hon nockade och log stort, När vi hade satt på oss skorna gick vi ut och där stog dom och väntade på oss, Vi tog hissen ner till matsalen(?), Vi beställde de vi ville ha, Efter de gick vi och tog ett bord men de dröjde inte lände förs de kom några tjejer fram, Jag kollade på dom men dom brydde sig inte om mig, Dom gick fram till Erika och frågade om hennes autograf, Och Erika såg lika förvånad ut som mig, Men hon skrev glatt sin autograf till tjejerna och sedan gick dom,
-Wooow! De är visst inte alla som gillar dig, sa Erka och blinkade med ena ögat mot mig
-Haha nej min älskling börjar ju också bli stor nu,
Vi satt och pratade lite till tills våran mat kom, När maten hade kommt började alla huga in! När vi var klara så var klockan ganska mycket och de var bäst att gå och lägga sig för Erika skulle uppträda redan i morgon!! Så vi sa god natt till Pattie, Usher och Scooter och sedan gick vi upp till vårat rum igen, Vi fixade oss inför natten och sedan la vi oss i sängen, Jag viskade i Erikas öra
-Imorgon gäller de gumman!
-Ja! Jag är skiiit nervös!!
-Hahah va inte det! Då kommer du inte kunna sova!
-Haha men de är inte så lätt at inte vara det!
Nej jag förstår dig! Men försök sova nu!
Erika svarade inte utan nickade bara till svar, Jag kysste hennes läppar och sedan la vi oss till rätta., Jag la min arm över henne och hon somnade DIREKT!! Hon va så söt när hon sov! Ja låg och kollade på henne ett tag men tillslut somnade jag också!!

Nästa morgon!

På morgonen dagen där på  vaknade jag av att någon står och bankar på dörren!! Jag sprang snabbt upp för att ine erika skulle vakna, Jag öppnade och där stog Usher helt stessad!.....



Sådär!! Nu har nu kappitel 99!! Ett kappitel kvar till 100!!! Fy f**a va vi är bra!! Och vi blir verkligen taggade av era kommentarer!!! Så kommentera nu!! Och tack till alla som verkligen gillar de vi skriver ;) Puss på er!!!

P.s vet att klockan är typ 03:03 Men jag kom hem för en timme sen typ och tänkte att jag skulle skriva en nu! För jag (Denié) Har inte skrivit på typ hela veckan!!

Postat av: Julia s

Såååååååååååå himla bra!!!!! Grattis till 99 delar!! Längtar redan till 100!!!! Haha

2011-01-22 @ 06:43:45
Postat av: Johanna

Skitbra!!!!:D längtar tills nästa!

2011-01-22 @ 12:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0