My one love my one heart del 100! <3

Nästa morgon!

På morgonen dagen där på  vaknade jag av att någon står och bankar på dörren!! Jag sprang snabbt upp för att inte erika skulle vakna, Jag öppnade och där stog Usher helt stessad!.....



-Heeej, vad är det bro?, frågade jag
-Har du sett tidningen?
-Nää
-Kolla!
Han gav mig en tidning och rubriken va

" Nu är Justin Bieber och Erika Olsson förlovade, vad kommer alla beliebers att säga?"

-Onej, viskade jag.
-Ojo, och sen har det hänt en annan sak också!
-Vad?
-Erikas föräldrar, ja dom ska skiljas:/
-VHA?
-Mm, nen säg inget till erika dom ville säga det till henne!
-Okej, stackare!
-Ja oc..
-Och vad?
-nä inget...
-Okej, men ska erikas uppträdande fortfarande vara ikväll?
-Jadå, det är en full arena
-Nice, vill du komma in?
-Nej, jag måste förbreda för ikväll.
-Ja okej ses då bra
-Ja det gör vi hejdå

Usher gick igen, jag satte mig på sängen och tänkte på vad han hade sakt, och visat. Undrar hur mina fans tog det. Efter 10 minuter ungefär loggade jag in på twitter och såg vad alla fans tyckte dom flesta va glada för min och erikas skull, jag RT några riktigt snälla tweets som "Kommer stötta @justinbieber för alltid, även nu när han är förlovad!!" sen twittrade jag "I love all of my fans, and i allways will but will u allways love me?"
jag fick direkt MÅNGA tweets dom flesta va positiva (jippie) men det fanns negativa som "I hate that bitch erika"
Jag pallade inte med dom så jag loggade ut och väckte erika.

-Morron gumman
-Morron bieber
-Sovit gott?, frpgade jag.
-Mm, hur mycket är klockan?
-Halv 12
-Oj, sa hon och hoppade ur sängen.
-Haha

Ur Erikas perpsketiv

Klockan va halv 12?? Då måste jag snabba mig!! jag hoppade ur sängen och började leta efter kläder jag stog på mig svart slitna jeans, vitt linne och en blå cardigan.
Sen plattade jag mitt hår drog på lite maskara och läppglans
-Klar!, sa jag
-Snygging, sa justin och kollade på mig från topp till tå
-Haha, well du är snyggare!,  han hade svarta jeans och en vit v-ringad tshirt.
-Nä, det tror jag inte på:)
-Gör inte det då, men det är du!
-Jajajaja,sa han och himlade med ögonen
-ska vi åkà?, frågade han sen.
-Okej, nu blev jag nervös
Jag tog på mig vita converse, sen gick i ut till bilen. Pattie satt redan och väntade på oss i receptionen.
-God morgon, sa hon och log
-Morron, sa vi i kör
-Är du reda för din första egna konsert?, frågade Pattie mig
-Ja, men nervös!
-Va inte det:) jag och justin sitter backstage och tittar
-Mm, va det ända jag fick fram.
Vi satte oss, I MIN BIL, justin fick köra för jag hade inget körkort än. När vi kom fram till arenan fanns där hur mycket tonåringar som helst! Vissa hade skrivit "i love erika" i pannan. Vissa hade tillochmed tröjor med mig på!! det visste jag inte ens fanns! Vi fick köra bakvägen in för det va för mycket folk annars.
Ryan good, justins stylist skulle styla mig idag. Han hade valt ut två olika klänningar, en rosa och en svart:

Jag provade båda, och den svart va bättre. Sen tog jag på mig ett par vita stövlar.
Resultat: prefekto.
Klockan 5 skulle showen börja och nu va klockan 4 alltså bara 1 timme kvar!
Jag skulle sjunga "One day without you" sen "If you only could be mine" Bruno mars ville det och jag så såklart inte nej:) sen skulle jag sjunga låten jag Klara och filippa hade gjort till killarna. Sen lite covers efter som jag inte ville sjunga alla mina nya låtar som inte har kommit ut än. Justin o jag skulle sjunga "Over board" tillsammans och Bruno mars skulle sjunga en av hans låtar också. WOW mycket att hålla reda på!
Arenan va helt småkfull. Introt började, det var en video med mig från när vi spelade in i studion när jag blev fotad och lite med mig och justin. När videon var slut skrek alla "Erika, erika" jag gick ut på scen och alla skrek ännu högre, jag blev peppad av allt och sa i micken "Är ni redo att ha kul?""JAAA!" skrek dom, då började "One day without you" att spelas, jag sjöng och publiken sjöng. När låten va slut skrek och klappade alla.
-Nu ska jag sjunga en ny låt som heter "If you only could be mine" som ingen har hört förut.
Alla skrek
-OCH, det är en duett med... BRUNO MARS!!
-GAAAAHHHH, skrek alla
Introt började och allting gick som planerat.
När jag skulle sjung låten som jag har gjot med dom andra, kom justin ut för han skulle spela gitarren. Då trodde jag att jag skulle bli döv! fan vad dom skrek!...


Vad händer på resten av konserten, och hur tar belieberna med det av förlovningen? vem är det som sa det till tidningen, och hur kommer erika to skiljsmässan? well ni får se i del 101!!

OMFB 100 delar !! tack alla som har läst älskar er! tack alla som kommenterar och gör oss mer peppade att skriva, del 100 då får vi väl många kommentarer?
kommentera<3

Postat av: Anonym

Love it!! <3 sluta aldrig att skriva!!!!

2011-01-22 @ 11:37:07
Postat av: Cupcake

meer!! <3

2011-01-22 @ 11:57:26
URL: http://thehostlov.blogg.se/
Postat av: Fe

2011-01-22 @ 13:06:23
Postat av: Felicia

Guuuuuuuud jag kan inte fatta att ni har skrivit 100 delar!!! Tiden går förbi så fort!!! :D



DEN ÄR FANTASTISK!!!!!!! LOVE IT<3<3<3<3<3<3<3<3



Sluta ALDRIG skriva!!!! <3<3<3<3<3<3 :):):):):):):)

2011-01-22 @ 13:08:02
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis till era hundra delar!!!!:D längtar sjukt mycket tills nästa!!!:D

2011-01-22 @ 13:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0