My one love my one heart del 101

-OCH, det är en duett med... BRUNO MARS!!
-GAAAAHHHH, skrek alla
Introt började och allting gick som planerat.
När jag skulle sjung låten som jag har gjot med dom andra, kom justin ut för han skulle spela gitarren. Då trodde jag att jag skulle bli döv! fan vad dom skrek!...


Han började spela och jag sjunga,när refrengen började hörde jag att nån annan sjöng, ingen kille utan en tjej eller två. Jag tittade bakom mig och där stod klara och filippa! jag gick till dom och kramade dom. (medans jag sjöng.) Resten av konserten gick jättebra! alla i publiken sjöng med, en av dom bästa kvällarna i mitt liv helt klart!! När konserten va klar pratade jag med klara o filippa
-OH MY GOZH du e förlovad med justin fucking bieber!!, skrek dom
-Hahaha jaaa, svarade jag och skrattade
-Hur friade han?, frågade klara
-På stranden i solnedgången
-OMB vad romantiskt!
-Jaaaaa
Vi åkte till hotellet, justin va med ryan som också hade kommit medans jag va med tjejerna.
vid 9 knackade det på dörren, jag gick för att öppna och där stod MAMMA!
-Mamma vad gör du här?
-Vi måset prata!
-Okej?
-Får jag komma in?
-Ja
vi gick till ''köket''
-Jo, det är så att jag och din pappa ska skiljas
-VA?
nää do, får inte, varför? jag kände hur en tår föll ner för min kind
-Jo, vi har bråkat mycket och känner inte samma sak för varandra längre
-Varför?, halv skrek jag
-Det sa jag ju!
-Ja men varför?
-Älskling det är för det bästa! Jag ska flytta till en lägenhet i atlanta medans pappa bor i sverige i vårt gammla hus, du får bo kvar hos justin.
Jag bara satt där och titta rakt fram, jag kunde verkligen inte tro detta!!
-Mamma, du ska nog gå nu, sa jag med skakig röst
-Okej, men ring mig när du känner dig! älskar dig mäst av allt!
Hon gick härifrån, jag satt kvar i köket.
-Vad hände?, frågade klara. Jag sa inget utan kramade bara henne ch lät tårarna rinna.
-Alvarligt erika vad har hänt?, sa klara igen
-Mamma o pappa ska skiljas, viskade jag.
-Oj, sa hon tyst filippa hade också hört och gick för att krama mig....


oj oj oj stackars erika!!

kommentera <3

Postat av: Anonym

Jättebra! SKRIV FLERA! :)

2011-01-22 @ 19:39:18
Postat av: Johanna

ojdå, undra hur det ska gå!!!men iaf skitbra!!!!:D

2011-01-22 @ 23:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0