My one love my one heart del 102

-Vad hände?, frågade klara. Jag sa inget utan kramade bara henne ch lät tårarna rinna.
-Alvarligt erika vad har hänt?, sa klara igen
-Mamma o pappa ska skiljas, viskade jag.
-Oj, sa hon tyst filippa hade också hört och gick för att krama mig


Jag pallade inte mer, så jag gick och la mig fast klockan bara va halv 10.
Jag vacknade och kände hur ont jag hade i huvet och jag va helt stel. Jag vände mig om för att kolla om Justin låg där, Men nej ingen Justin, Jag reste mig sakta upp och gick sedan sakta in på toan! på vägen till toan såg jag Ryan filippa och klara ligga på golvet i (vardagsrummet) eller aah klara låg i soffan och ryan och filippa på golvet, Jag kollade bara och log lite, När jag kom in på toan kollade jag mig i spegeln, Jag tvättade bort gårdagens smink, När jag kom ut gick jag ut i köket och där satt Justin, Han kollade på mig med en ledsen blik, jag satte mig bredvid honom på en stol,
-Gumman! jag är hemskt ledsen!
-De är inte dit fel, sa jag med gråt i halsen,
-Nej jag vet! Men jag har vart med om exakt samma sak! och jag kommer stötta dig till 100%!!
Jag kollade på justin och kännde hur tårarna började rinna,

Ur Justin's Perspektiv

När jag och Erika satt där och pratade lite, Såg jag hur hennes tårar började rinna så jag kramade om henne hårt men ändå försiktigt, efter ett tag släppte jag taget om henne och hon kolade bara på mig sedan sa hon
-Justin, Jag vet inte om jag klarar av att uppträda idag, Med svag röst
-Erika! Du måste! Jag vet att att du kommer klara de!!
-Ja men
-Nej Erika inga men, Kom ihåg att jag stöttar dig!
-Okej, svarade hon bara
Jag tittade på henne och frågade om vi skulle gå och käka frukost, hon nickade bara till svar, jag gik till rummet för att sätta på mig en tröja, Medans jag gjorde de gick Erika in på toan ochtvättade ansiktet.

Ur Erika's Perspektiv

Medans Justin gick in till vårt rum och satte på sig en tröja gick jag in på toan och tvättade ansiktet Eftersom jag hade gråtit, när jag hade gjort de kollade jag mig i spegeln och sa, Jag ska klara av de här!! Bara för att som ska skiljas så ska de inte förstöra min karriär!! Efter de gick jag ut från toan och då var Ryan,filippa och klara vaken, så dom följde också med ner och käkade frukost, När vi satt vid bordet ferågade jag filippa hur länge dom skulle vara här,
-I en vecka sa hon glatt
-Aha damn va kul!
-Ja!! Jag hoppas vi hinner träffas mycket innan vi åker hem!
-Ja de hoppas jag också!
Vi prratade om gamla och roliga minnen, Men självklart ska killarna störa mitt i allt,
-Ska vi dra och bada? de är så fint väder? sa Ryan
Jag kollade på Justin med Hinner vi det Blicken? Han nickade och log stort
-Visst sa jag,filippa och klara i kör efter ett tag
vi åkte upp på rummet efter att vi hade käkat frukost, vi satte på oss badkläderna och tog med oss en varsin handduk, sedan tog vi hissen ner igen, När jag klev ut ur hissen Gick vi till receptionen och lämnade nycken där så vi inte skulle tappa den på vägen, de var inte så jätte långt till stranden så vi tog en promenad dit, när vi kom fram stog vi på en liten kulle,
-Oj va folk sa Ryan
-Ehh ja, sa Justin
-Ska vi vända?, sa Filippa
-NEJ!!! halv skrek justin!
-Nähe?
-Nej jag gick inte hit för att sen vända direkt! Nu tänker jag bada!
Alla började halvskratta, Sen fortsate vi ner till sanden, Vi la våra handukar där och tog av oss våra skor, sedan gick vi ner mot vatnett, Ryan och Justin hoppade från bryggan medans jag , klara och Filippa gick i, De var inte kallt men de var inte så där SKIIIT varmt heller utan de var lagom! När vi hadde badat ett tag skriger Justin
-Va fan gör han vid våra saker???!!!!
Alla tittade mot våra saker och ser en kille stå och rota i Min väska, Ryan och Justin började springa upp men när dom kom fram till våra sker hade killen sprungit iväg....



Här har ni 102!!! Den är skriven av både Linnea och mig (Denisé), Hoppas ni gillar den!!!
Dock inte så lång men jag ska kolla på tv nu! kanske kommer en till senare ;) kika in då!!

Postat av: Anonym

SÅ HIMLA BRA!

2011-01-22 @ 19:48:20
Postat av: love you jb!

omg såå jä*la braaa !!kan it sluta läsa!

2011-01-22 @ 20:01:16
Postat av: Johanna

Super duper bra!!! undra egentligen vad kille snodde??

2011-01-23 @ 00:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0