My one love my one heart del 103

gick vi ner mot vatnett, Ryan och Justin hoppade från bryggan medans jag , klara och Filippa gick i, De var inte kallt men de var inte så där SKIIIT varmt heller utan de var lagom! När vi hadde badat ett tag skriger Justin
-Va fan gör han vid våra saker???!!!!
Alla tittade mot våra saker och ser en kille stå och rota i Min väska, Ryan och Justin började springa upp men när dom kom fram till våra sker hade killen sprungit iväg....


-Tog han nått?, frågade jag justin.
-Tror inte det,sa han
-Vad bra, jag hade bara solkräm, solglasögon och 50 dollar i väskan
-Okej bra han hann väll inte ta nåt då, sa jag och sukade.
Vi gick tillbaka till hotellet, jag tog ut mina saker ut ur väskan. Sen bytte jag om för vi skull äta på resturang sen åka till konserten. Jag tog på mig lila shorts ett vitt linne och svarta skor (detta) sen gick vi.
-Vart vill nu äta?, frågade jag.
-Javet, McDonalds det va skit länge sen jag åt där!, sa Ryan
-Visst, sa jag.
Jag tog på mig mina solglasögon, detsamma med justin. För han va ju jättekänd (såklart) och jag började bli känd och just nu pallade jag inte skriva autografer jag va fortfarande lite nere äver skiljsmässan. Jaja.
-Vad vill ni ha?, frågade jag
-Jag tar det vanliga, sa Filippa
-Samma häär, sa klara
-Okej och ni killar?, sa jag och log.
-Överraska oss, sa Chaz
-Ni bad om det , sa jag och kände mig busig. Jag gick till kassan och beställde.
Tjejerna fick det vanliga medans killarna fick typ 1 jag blandade cola och fanta, 2 ketchup och senap tillsammans, 3 kande inte föra mycket mera....


Kort -.- men mår inte bra :/

kommentera

Postat av: Johanna

Hahhha undrar hur deras recktion blir :P men jättebra x 10000

2011-01-23 @ 12:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0