My one love my one heart del 105

-HAHAHA Jag är inte sur sa jag och höjde musiken igen,
Alla kollade konstigt på mig men jag satt där och sjöng me, Tillslut började alla andra och sjunga, När vi var framme och hade parkerat, Kom Scooter utspringandes somtidigt som han skrek ERIKA ERIKA!!!! Jag kollade på Erika och hon kollade på mig, När Scooter kom fram sa han....



-Du det har hänt en sak, sa han
-Vad?
-Låten du och justin sjöng har läckt ut på Youtube, MEN det gör inget vi får bara ge ut albumet tidigare än tänkt
-Okej?, sa jag.
-Så den 1 April släpper vi den
-1 APRIL?!, sa jag förvånat det va om 1...2... 2 veckor!!
-Hinner ni det då?, frågade justin
-Jadå, vi har redan 5 låtar 5-6 till så har vi ett album.
-Okej, sa jag och gick till arenan där min konsert skulle vara. Konserten gick bra.

(liten framspolning ja ni läser ju hur det ser ut neeeedan;P)

Dagarna gick och justin hade börjat uppträda också,
jag gick på några intervjuer m.m. Dagen innan 1 april var jag på en intervju där dom visade bilder på när justin friade mig, när jag bytte om dagen jag hade blivt "rånad" alla möjlig konstiga bilder som jag inte hade någon aning om folk ens kunde ta.
-Så, vet du vem som har tagit dom bilderna erika?, frågade intervjuaren
-Nej det har jag inte, sa jag och tittade närmare på bilderna alla va från en läg höjd typ midjehöjd kanske, hm....

Ur Jasmines perspektiv

(framspolning till dagen erika blev "rånad")

Efter jag har tänkt ett tag kom jag på att, Alex (erikas ex/bästa kill kompis) kunde hjälpa mig lite med erika dramat. Vi pratade och pratade tills vi kom på att vi kunde spionera på dom, to fotton som ingen annan skulle kunna ta, men då hade vi behövt hjäöp av antingen an pappartzi eller en sån mini kamera. Vi kom fram till mini kameran. Så alex följde efter dom till stranden, medans alla var i havet gick han till erikas väska och satte fast kameran på erikas solglasögon (kameran är liksom jätteliten!) och sen var det klart, där fanns en kamera (ofc) i dan va det video sak så vi såg allt dom gjorde och kunde ta bilder precis när vi ville. Hämd här kommer viiii.

Ur erikas perspektiv

(tillbaka till intervjun dagen innan 1 april)

Vi slutade prata om bilderna och pratade om mitt album som skulle släppas I MORGON!! Vi hade spelat in 7 nya låtar, dom va helt klart jättebra jag va stolt över allt vi hade gjort och hunnit med på dessa två veckorna! Snart skulle vi har paus från showerna, i hela 2 ½ vecka skulle jag och justin åka till Bahamas och njuta. Guuud vad jag längtade!! .....


Sorry för det tog såååå lång tid för att få upp del 105, liite kort men ville att ni skulle ha npt att läsa börjar på nästa del snart!
så hur kommer det gå, med jasmine och allt ? kommer hon ta flera bilder (sorry för framspolningen och backspolningen det blev lite kompliserat men hoppas ni förstod)
Igår hade vi besöksrekord!! TAACK alla underbaa läsare, ni gör min dag <3
kommentera <33

Postat av: Felicia

GUUUUUUUUUUUUUUUUD VAD BRA DEN AR!!!!!



Skriver pa en engelsk data sa de sista bokstaverna i alfabetet finns inte med ( om man undrar :P)



LOVE IT<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-24 @ 19:20:49
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Felicia

GUUUUUUUUUUUUUUUUD VAD BRA DEN AR!!!!!



Skriver pa en engelsk data sa de sista bokstaverna i alfabetet finns inte med ( om man undrar :P)



LOVE IT<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-24 @ 19:21:27
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!!!!:D längtar tills nästa:)

2011-01-24 @ 19:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0