My one love my one heart del 106

Vi slutade prata om bilderna och pratade om mitt album som skulle släppas I MORGON!! Vi hade spelat in 7 nya låtar, dom va helt klart jättebra jag va stolt över allt vi hade gjort och hunnit med på dessa två veckorna! Snart skulle vi har paus från showerna, i hela 2 ½ vecka skulle jag och justin åka till Bahamas och njuta. Guuud vad jag längtade!! .....

                                                           (översöt bild)


Efter intervjun åkte jag och justin till scooter för att lyssna igenom min skiva och planera lite för sommarturneén. Mitt crew har tränat rumpan av sig till alla mina låtar, min dans lärare är jätte duktig och har kommit på riktigt bra ideér. Vi hade gjort om introvideon, laggt till låtarna i rött ordning (asså vilken låt som kommer först och så vidare) sen har jag lärt mig akorden till låten som vi skrev till killarna som jag ska spela. Allting kommer gå perfekt!

-Är du nervös inför i morgon?, frågade Scooter
-Ja lite
-Va inte det, det kmmer gå jättebra!
-Hoppas det:)! men jag är mest rädd för att ingen kommer köpa skivan :/
-Va inte det efter som din singel skiva släppte nästan 100.000 ex på 5 månader och det bara va en låt i den tänk då hur många ex ett helt album kommer sälja!!
-Ja det är klart, jag har inte tänkt det på det viset.

Vid klockan 6 åkte jag och justin tillbax till hotellet, vi var i USA nu i New York här skulle vi vara i två dagar till jag älskade New York skulle värkligen kunna bo här!

Ur Justins perspektiv

Medans erika tränade på hennes dans var jag ute och gick här i New York, såklart var Kenny med mig.
Jag tänkte lite på Bahamas och hur kul vi skulle ha det där, och sen tänkte jag lite på en överraskning som jag ska ge erika snart....


GAAAH sorry alla:'( jag är såå trött så orkar inte blogga plus har jag ingen fantasi just nu:/ jaja hoppas denna delen är liiiite bra i alla fall!!

mucht love

kommentera !<3

Postat av: Felicia

FANTASTISKT!!! LOVE IT<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



MEEEEEEEERRRRRRRRRR!!!!!!!!!! :)

2011-01-24 @ 21:09:04
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Felicia

FANTASTISKT!!! LOVE IT<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



MEEEEEEEERRRRRRRRRR!!!!!!!!!! :)

2011-01-24 @ 21:09:55
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var iaf jättebra x 10000 fast kort;)

2011-01-24 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0