My one love my one heart del 107

Medans erika tränade på hennes dans var jag ute och gick här i New York, såklart var Kenny med mig.
Jag tänkte lite på Bahamas och hur kul vi skulle ha det där, och sen tänkte jag lite på en överraskning som jag ska ge erika snart....


Ur Erikas perspektiv

Nu är det äntligen 1 April, jag låg i sängen och försökte bli piggare.
Och om det är 1 april, betyder det........ man får skämta och hålla på såååå mycket man vill!! hehe YEES <3
Justin sov fortfarande, hm... jag bestämmde mig för att sminka han kanske liiite för mycket fjortis aktigt;)
jag tog eyeliner (?) maskara läppstift knall rött sen lite pudor. Innan jag väckte han tog jag en bild på min mobil och twittrade den;) "April fools day, this is my first prank @justinbieber looking good!!"
Haha ja kommer såååååå få igen för detta!!
-JUUUUSTTTTINNNNNN VAKNA, skrek jag han hoppade ur sängen
-Va, vad har hänt vem är död?, sa han förvånat
-Haha ingen är död dummer
-Okej bra, sa han och la sig ner i sängen igen, jag hörde hur han började snarka jaja vattnet kommer nuuu, hehe.
Jag fyllade en typ rätt stor vas med iskallt vatten visst jag kände mig lite dum men vadå är det 1 april så är det:P
-Du har en chans till justin, sa jag till han
-Mhm, sa han riktgit trött
-3-2-1, sen hällde jag vattnet
Ännu en gång hoppade han hur sängen, sminket hade kletats ut haha han såg för rolig ut
-HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHA, jag skrattade så tårarna rann justin kunde inte hålla sig för skratt heller fast han inte ens visst vad jag skrattade åt.
-Du ska såå få erika!
-Jag vet, men du kanske ska se dig själv i speglen?, sa jag och flinade
-Vad har du nu gjort, muttarade han och gick till badrummet.
-ERIKA, skrek han. Ja nu va det nog dags för mig att springa, jag sprang ut ifrån dörren när jag kom till hissen tryckte jag i panik, jag tittade bak justin kom springandes. "Kom igen kom igen", tänkte jag.
Hissen öppnade sig och jag sprang in och tryckte på 1an. Justin hann precis komma in innan hissdörren åkte igen
-Nu har jag dig, sa han och flinade
-Justin snälllllla
-Nehe du, han kom närmare mig och kittlade mig
-JUUUUSTIN HAHAH JUUSTTTIN SLUUUUUTAA!!. skrek jag
-Näää inte förren du säger förlåt.....


kommentera<3

Postat av: Johanna

hahhha gud va kul:P

2011-01-25 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0