My one love my one heart del 108

tryckte jag i panik, jag tittade bak justin kom springandes. "Kom igen kom igen", tänkte jag.
Hissen öppnade sig och jag sprang in och tryckte på 1an. Justin hann precis komma in innan hissdörren åkte igen
-Nu har jag dig, sa han och flinade
-Justin snälllllla
-Nehe du, han kom närmare mig och kittlade mig
-JUUUUSTIN HAHAH JUUSTTTIN SLUUUUUTAA!!. skrek jag
-Näää inte förren du säger förlåt.....




-Förlåt x1000 !!, sa jag
-Okej, sa han och kysste mig. "pling" sa hissen och dörren öppnades där stod en gammal dam och glodde
-OPPS, sa vi och jag blev såklart generad, jag stod liksom i bh och hot pants. och justin i tshirt och skorts.
-Jag tar nog nästa hiss, sa hon och tittade bort.
När hissdörren stängdes kunde jag inte hålla mig för skratt så ja, jag började skratta
-Fan vad pinsammt det va!!, sa jag
-Jaa!!
-Hahaha men du hade i alla fall kläder på dig!
-So what, så sexi som du är gör det inget;)
-HA HA skämt inte för mycket nu snyggin, sa jag och blinkade
-det samma
vi gick ur hissen, justin tvättade av sminket men han lyckades inte ta bort etelinern så jag fick hjälpa han
-Vad gulligt att man inte kan ta ev eyeliner. sa jag på skoj
- haha jättekul!!
-nä inte precis!, sa jag och log.
-Du får gå ut nu, jag ska ducha, sa jag efter en stund
-Okej

Ur Justins perspektiv

Jag gick ut och klädde på mig. Jag tänkte lite på hur jag skulle skämma ut erika och sen på att hennes album kommer ut idag.
Erika kom ut och klädde på sig
-Vad vill du göra sissta dagen i NY?, frågade jag
-Vet inte..... nåt kul!
-Okej, jag har en ide
-Vad?
-Överraskning, sa jag och log
-Överraskning hit och överraskning dit
-Haha, jaaa men kom nu så åker vi.
Medans vi gick till receptionen smsade jag min chafför. Limmon kom och vi gick in.
-Kom igen brätta vad vi ska göra, sa hon och gjort sitt puppy face
-Sluta med det och nej;)
-Okej, sa hon och blev fejk sur.
-Du är för gullig när du fejkar vara sur, sa jag
-Vem säger att jag fejkar?, sa hon och tittade allvarligt på mig men efter några sekunder kunde hon inte hålla sig så hon började skratta. vi åkte en stund till, när det va bara några minuter kvar sa jag:
-Ta på denna, sa jag och gav henne en ögonbindel. Hon tog på den, jag ledde henne upp för en trappa sen upp för en hiss. Vi skulle äta lunch i Frihetsgudinnan.
-Okej du kan ta av dig den nu, sa jag när vi hade kommit upp

Ur erikas perpsketiv

Undrar var vi är, jag hörde justin säga
-Ta av dig den nu
-Okej, jag tog av mig den och jag såg den finaste utsikten i hela värden.....


Ojojoj dom åkte till frihetsgudinnan;)
Detta är ett tidsintällt inlägg ville prova det;)
kommentera<3

Postat av: Johanna

Super duper bra!!!!:D

2011-01-25 @ 22:04:21
Postat av: Julia s

Tycker det är lite dålig uppdatering! Men er novell e jätte bra!! ;) :(

2011-01-26 @ 19:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0