My one love my one heart del 109

Undrar var vi är, jag hörde justin säga
-Ta av dig den nu
-Okej, jag tog av mig den och jag såg den finaste utsikten i hela värden.....



-WOW, sa jag
-Jag vet, sa han och tittade på mig.
-wow, sa jag igen
-haha, jag tänkte att du kanske ville äta lunch här med mig idag?
-Ja det vill jag;)
Vi satte oss vid ett bord och kyparen kom med menyn, det fanns mycket som jag inte ens va det va för nåt så jag tog en enkel men god spagetti och köttförsås ;) Justin tog samma sak. När vi hade fått maten pratade vi om allt.
Justin satt och tänkte på nåt, det såg man .
-Vad tänker du på, frågade jag
-Jo, jag vill gifta mig med dig nu detta året, sa han och tittade mig rakt in i ögonen detta hade jag värkligen inte tänkt skulle hända.
-Så jag undrar om du vill, asså gifta dig med mig?, fortsatte han
-JAAAAAAAAAAA, nästan skrek jag ut Justin fucking bieber vill gifta sig med miiiig, ville jag bara skrika ut så alla hörde det! Jag hoppade på han (inte bokstavligt) och kramade han. Jag hörde att han skrattade till lite

Ur Justins perspektiv

När hon sa "Ja" var det den bästa kännslan i världen. Erika ville gifta sig med mig, wow. hon kramade mig och jag henne, när hon hade lugnat sig lite satte hon sig igen och åt upp. Jag hade fortfarande inte fattar att jag ska gifta mig! <3
När vi hade ätit klart åkte vi tillbax till hotellet. jag satte igång radion och "Teach me how to dougie" spelades
-Kan du dougie?, frågade jag
-Nää!! haha det värkar svårt!
-Det är det inte, jag ska lära dig;)
-Okej lycka till!
Vi kom till hotellet och gick till vårt rum, dom andra hade inte kommit tillbax från var dom nu var någon stans.
Jag gick in på Spotify och satte igång låten "You're a jerk" sen visade jag hur man skulle göra.


Doom ska giiifta siiig!! woho<3

kommentera
 

Postat av: Sandra

haha, va kul! :D



skriv mer, och längre denna gång :D :D:D:D

2011-01-26 @ 19:44:11
URL: http://singwiththesong.blogg.se/
Postat av: Johanna

Super bra!!!:D

2011-01-27 @ 07:02:16
Postat av: Anonym

Men han har väl redan friat innan och hon har berättat för Filippa och klara att hon ska gifta sig två gånger :oo

2011-07-05 @ 10:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0