My one love my one heart del 110

-Det är det inte, jag ska lära dig;)
-Okej lycka till!
Vi kom till hotellet och gick till vårt rum, dom andra hade inte kommit tillbax från var dom nu var någon stans.
Jag gick in på Spotify och satte igång låten "You're a jerk" sen visade jag hur man skulle göra.


Erika var riktigt duktig hon klarade det efter 15 minuter
-Kolla justin jag kaaan!!
-Haha jadå, sa jag jag bytte låt till "Favorite girl" erika va min favorite girl!
-Vill du dansa?,frågade jag sen
-Ja
Vi dansade tryckare kanske inte rätt sorts dans men jaja. När låten va slut sa jag:
-Jag älskar dig Erika Bieber
-Det samma Justin Bieber, sa hon och log. sen sa hon:
-Onej vet du vad jag kom på?
-Nä vad?
-Jag ska gifta mig!!
-Haha ja det ska du;)
-OMG vi måste ju förbreda bröllopet hur ska det vara stort litet? dyrt eller liksom normalpris? Klassikt eller vår stil?
-Tyst tyst tyst haha en fråga i taget!
-Okej vi kan ju börja med att ta reda på vilken dag vi ska gift oss.
-Okej tja... vad tycker du? frågade jag
-Vet inte kanske.... jag vet inte, sa hon och log
-Haha, vi kan ju tänka på det;)
-Mm.... Men hur stort ska det va?
-Vad menar du?
-Asså många gäster eller bara några?
-Mitt i mellan?, frågade jag
-JAAA perfekto justin, vad skulle jag gjort utan dig?
-Ja du det vat jag inte=)

Ur Erikas perspektiv

Vi pratade ett tag till sen gick vi och la oss.  Jag somnade med ett leénde på läpparna.
-Erika, vakna, hörde jag justin säga
-Varför?, sa jag tyst
-För idag ska vi till Jenny (skolan) sen åker vi hem igen till Atlanta för att packa och sen några dagar efter åka till Bahamas!!
-Okej jag kommer upp nu, sa jag och gick upp.


Tidsinställt inlägg;)
Nån sa att vi hade dålig uppdate, ja kanske men jag (linnea) kan inte blogga förren vid 6 var da så ni vet plus nu så ska en tjej till blogga här (mer info senare) så jag har pratat med henne sen har jag/vi tänkt lite på hur nästa hela novell ska vara för denna kommer snart sluta:/ (ni får mer info snart)
kommentera

Postat av: Johanna

Skitbra!!!:D

2011-01-27 @ 07:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0