My one love my one heart del 111

-Varför?, sa jag tyst
-För idag ska vi till Jenny (skolan) sen åker vi hem igen till Atlanta för att packa och sen några dagar efter åka till Bahamas!!
-Okej jag kommer upp nu, sa jag och gick upp.




Jag tog på¨mig mysbyxor och en stor tshirt med trycket "Bieber is my boyfriend so back off" som jag fick i julklapp. Sen gick vi till 'skolan' som var i 'vardagsrummet' i vårt rum.
-Hej, sa jag och satte mig i soffan
-Hej, nu ska vi läsa lite om engelska historien.....
och så höll hon på i 3 timmar. När det äntligen var klart packade vi sen åkte vi till flygplatsen
-Äntligen på väg hem, sa justin och gäspade.
-Mm, ska bli skönt med lite semester!
-Ja helt klart!! + så ska det bli kul att brätta för dom andra att vi ska gift oss bby
-Ja, det är klart shawty.
Jag tänkt lite på det dära med att jag skulle gifta mig, vissa kanske tycker att det är för tidigt men varför vänta när jag vet att det är han jag kommer vela ha i reten av mitt liv?
Vi skulle åka privatplan denna gången.
Kenny var med oss.
-Erika, du ska få en överraskning när vi kommer till Atlanta, sa justin
-Vaaaad?, frågade jag nyfiket
-Det säger jag inte, för då blir det ju ingen överraskning!
-Haha, ja det är klart!
-Men du kan vi inte titta på film?
-Jo visst, men vilken?
-Vet inte, kan vi kanske inte så Karate kid?
-Joo, den har jag velat se i hudra år nu!
-100 år? hur gammal e du?
-Haha jadu justin, sa jag och blinkade till han. Han satte igång filmen, den var riktigt bra. När vi äntligen kom fram till atl igen var det kväll. Vi tog en taxi hem till justin, pattie sov redan så vi smög upp till hans rum och la oss.....


1000 ggr ledesn för denna delan inte har kommit ut :(
jaja kommentera <3
btw vad har hänt med kommentarerna? typ ingen kommenterar längre:'(

Postat av: Snygga belibern <3<3<3<3<3<3<3

ingen kommenterar för att du uptaderar för lite men älskar din novell ändå <3

2011-01-27 @ 19:50:40
Postat av: Johanna

Det gör inget viktigaste är ju att det blev ett kapitel iaf;) Skitbra!

2011-01-27 @ 22:15:54
Postat av: Anonym

Updatera meeeeer!

Det är sjukt bra!

Vad duktiga ni är att skriva!!!!!!

Merrrrrra

2011-01-28 @ 08:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0